  • 1. Data: 2009-06-09 15:47:04
    Temat: multi - przypadek?
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Czy to przypadek, że w 5 dni po wysłaniu przeze mnie wypowiedzenia umowy do
    Multibanku dzwonią do mnie ze "specjalną ofertą tylko dla mnie" kredytu
    odnawialnego i to w całkiem sporej kwocie jak na moje obroty na tym koncie?
    Do tej pory nie proponowali mi żadnych produktów, a regularne wpłaty na
    konto mają od 2 miesięcy, wcześniej tylko przelew dla uniknięcia opłaty za
    konto.
    Chyba mogę to potraktować jako potwierdzenie odbioru wypowiedzenia... ;-)

    JS

  • 2. Data: 2009-06-09 17:44:04
    Temat: Re: multi - przypadek?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Ianus wrote:
> [...]
    > umowy do Multibanku dzwonią do mnie ze "specjalną ofertą tylko dla
    > mnie" kredytu odnawialnego i to w całkiem sporej kwocie jak na moje

    Przypadek.
    Ja nie wypowiadam i też tak mam :-)

  • 3. Data: 2009-06-09 22:01:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 9 Jun 2009 17:47:04 +0200, Ianus napisał(a):

> [...]
    > konto mają od 2 miesięcy, wcześniej tylko przelew dla uniknięcia opłaty za

    Mnie trują d... regularnie, a to tylko konto osobiste. To chyba norma. :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2009-06-10 07:36:24
    Od: m...@g...com

    On Jun 9, 5:47 pm, "Ianus" <U...@o...pl> wrote:
> [...]
    > konto.
    > Chyba mogę to potraktować jako potwierdzenie odbioru wypowiedzenia... ;-)

    IMO przypadek, do mnie dzwonili z propozycją KO niecały miesiąc po
    tym, jak rozwiązałem umowę...na KO właśnie. Takie trochę 'nie wie
    lewica, co czyni prawica'

    mucher