  • 1. Data: 2004-04-23 22:25:16
    Temat: PEKAO SA - internet
    Od: "WOJ" <a...@p...onet.pl>

    Miałem konto stricte internetowe (mam) - pekao24.Powoli je
    zamykają.Zlikwidowali możliwość lokat.Zmusiło mnie to do otwarcia normalnego
    konta z opcją internetową. K A T A S T R O F A .Jakieś karty ,coś jak
    zdrapki (zamiast tokena). kilka telefonów do wykonania przy uruchamianiu
    (pani mi tłumaczyła,że to dla dobra klienta).Normalnie dokonuję w 15 min.
    około 10 przelewów.Na nowym koncie poddałem się po 25 minutach.Ludzie to
    jakieś muzeum.Nie wiem dlaczego nie zastosują posiadanego wzorca , tzn.wiem
    ktoś kogoś chce kopnąć w d... Konta elektroniczne były tylko w Łodzi czyli
    na prowincji.WOJ

  • 2. Data: 2004-04-23 23:59:43
    Temat: Re: PEKAO SA - internet
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    WOJ wrote:

    > Konta elektroniczne były tylko w Łodzi czyli
    > na prowincji.WOJ

    Że co było tylko w Łodzi?

  • 3. Data: 2004-04-24 06:40:31
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Że co było tylko w Łodzi?

    tzw. CBE Pekao ... czyli oddzial sluzacy tylko do obslugi rachunkow
    Eurokonto WWW i uslug Telepekao24

    btw. ktos juz wie kiedy ostatecznie trzeba sie ewakuowac? ew. kiedy beda te
    zapowiadane przenosiny klientow?

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2004-04-24 12:45:15
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 24 Apr 2004 08:40:31 +0200, "Tomasz Jaszowski"
    <t...@g...net!!!> wrote:

    >tzw. CBE Pekao ... czyli oddzial sluzacy tylko do obslugi rachunkow
    >Eurokonto WWW i uslug Telepekao24

    dla ścisłości: zaczęło się od Oddziału Elektronicznego Powszechnego
    Banku Gospodarczego SA
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2004-04-24 14:01:13
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Tomasz Jaszowski wrote:
    > Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > tzw. CBE Pekao ... czyli oddzial sluzacy tylko do obslugi rachunkow
    > Eurokonto WWW i uslug Telepekao24

    A jakie to ma znaczenie gdzie to fizycznie bylo umieszczone.
    Założe się, że Inteligo jest na jeszcze większej pipidówce.
    Jak dla mnie Telepekao działało fantastycznie. Nigdy nie musiałem do
    nich po nic dzwonic. Wszystko dało się załatwić przez internet, w
    przeciwieństwie do mBnaku i Inteligo, gdzie bez telefonu nie da się
    załatwić nic.

    > btw. ktos juz wie kiedy ostatecznie trzeba sie ewakuowac? ew. kiedy beda te
    > zapowiadane przenosiny klientow?

    W moim przypadku przenosiny skończą się zamknięciem konta.

  • 6. Data: 2004-04-25 07:34:22
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > ktoś kogoś chce kopnąć w d... Konta elektroniczne były tylko w Łodzi czyli

    Takich bredni dawno nie czytałem.
    Jeśli nie potrafisz używac interentu to jest to nie wyżywaj się na banku.
    A w mbanku to nie musisz dzwonić żeby otworzyc konto?
    Do PEKAO24 nie wydają zdrapek tylko listę haseł jednorazowych. Mi wykonanie
    przelewu nie zajmuje ok minuty. I to ostatnie. Co za różnica czy w Łodzi czy w
    Szczecinie czy w Białymstkou?
    Marcin

    Marcin

  • 7. Data: 2004-04-25 09:14:49
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Takich bredni dawno nie czytałem.
    > Jeśli nie potrafisz używac interentu to jest to nie wyżywaj się na banku.

    Widzę że pracownicy pekao (takze xelion) zaczynaja pojawiac sie na pbb ;)

  • 8. Data: 2004-04-25 09:47:21
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    n...@p...onet.pl wrote:

    > Takich bredni dawno nie czytałem.

    Brednie, nie brednie, ale przyznaj, że co najmniej dziwne jest to, że
    uzyskanie jakichkolwiek informacji o przelewie przychodzącym wymaga
    zadzwonienia do banku - w przeglądarce widać tylko opis "PRZELEW KRAJOWY
    MIĘDZYBANKOWY" i kwotę. To totalnie dyskwalifikuje Pekao24...

    Marek

  • 9. Data: 2004-04-25 09:47:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > Widzę że pracownicy pekao (takze xelion) zaczynaja pojawiac sie na
    > pbb ;)

    Jak to sie mowi - trzeba falszowac naglowki ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 10. Data: 2004-04-25 10:20:48
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > zadzwonienia do banku - w przeglądarce widać tylko opis "PRZELEW KRAJOWY
    > MIĘDZYBANKOWY" i kwotę. To totalnie dyskwalifikuje Pekao24...

    To już tradycja w pekaosa ;-)))
    Pekao24 jest do kitu i tyle ;)