  • 1. Data: 2004-04-23 17:12:05
    Temat: Nowa karta affinity w BPHu
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Karta affinity Banku BPH - Na Ratunek Dzieciom
    Bank BPH, wspólnie z Fundacją Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową,
    wprowadził na rynek kartę kredytową affinity - Na Ratunek Dzieciom. Dzięki
    tej karcie wszyscy jej użytkownicy mogą wspierać Fundację i pomagać ciężko
    chorym dzieciom, nie ponosząc z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,4988

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-23 17:58:55
    Temat: Re: Nowa karta affinity w BPHu
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    ciężko
    > chorym dzieciom, nie ponosząc z tego tytułu żadnych dodatkowych

    hm ale to raczej nie jest nius, mam wrazenie ze karta funkcjonuje na
    rynku od paru dobrych miesięcy

    Adam

  • 3. Data: 2004-04-23 18:10:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-23 19:58, Użytkownik Adam S. napisał:
    > hm ale to raczej nie jest nius, mam wrazenie ze karta funkcjonuje na
    > rynku od paru dobrych miesięcy

    Od pól roku gdzieś...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2004-04-24 07:38:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> wrote:
    > hm ale to raczej nie jest nius, mam wrazenie ze karta funkcjonuje na
    > rynku od paru dobrych miesięcy

    No w sumie tez cos mi sie paletalo po glowie, ale dostalem to wczoraj...

    http://www.PRnews.pl