  • 1. Data: 2004-04-23 18:47:02
    Temat: jak wyslac kase do stanow?
    Od: "faflik" <f...@b...cz.WYTNIJTO>

    witam
    jak moge wyslac 300 usd do stanow.
    mam konto w bzwbk i w lukasie.
    w bankach jeszcze nie bylem sie pytac, moze od was uzyskam jakas informacje.
    jakie banki, jakie prowizje. itp

    --
    pozdr*

    faflik
    GG: 244573

  • 2. Data: 2004-04-23 20:58:27
    Temat: Re: jak wyslac kase do stanow?
    Od: "Abra" <d...@o...pl>

    NAjszybcie Western union ale nie najtaniej.(30 USD)
    Banki koszty od 100 zl .do 500 zl.
    mala kwota jak na przekaz - bedzie spora prowizja.

  • 3. Data: 2004-04-24 17:07:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    > jak moge wyslac 300 usd do stanow.
    > mam konto w bzwbk i w lukasie.
    > w bankach jeszcze nie bylem sie pytac, moze od was uzyskam jakas

    PKO BP SA -> US-Transfer
    Ok. 50 czy 60PLN bedzie kosztowac.

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-04-26 10:50:23

    ja wplacalem ostatnio 150$ pracodawcy swojemu i bank bph pbk wzial mi 160zl
    za przelanie tej sumy, w innych bankach zaplacisz bardzo podobnie
    PKO BP SA -> US-Transfer dziala jesli posiadasz te nowe numery konta ja
    mialem stary 8 cyfrowy to nie przyjeli go.