  • 1. Data: 2004-04-24 07:36:20
    Temat: Money order
    Od: "ZakOnIck" <z...@g...pl>

    Mam pytanie ostsanio bralem udzial w aukcji na ebay i wygrale forma
    platnosci jest wlasnie Money order w jaki sposob to dziala i czy ktos moze
    mi powiedziec jak wyslac pieniadze za posrednictwem tej uslugi

  • 2. Data: 2004-04-24 12:40:40
    Temat: Re: Money order
    Od: "Misha" <...@...pl>

    > Mam pytanie ostsanio bralem udzial w aukcji na ebay i wygrale forma
    > platnosci jest wlasnie Money order w jaki sposob to dziala i czy ktos moze
    > mi powiedziec jak wyslac pieniadze za posrednictwem tej uslugi

    przed licytacja nalezalo sie dowiedziec "co i jak"...
    a nie licytowac w ciemno!

  • 3. Data: 2004-04-24 13:46:12
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sat, 24 Apr 2004 07:36:20 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, ZakOnIck w
    wiadomości <news:c6d5dj$7tc$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Mam pytanie ostsanio bralem udzial w aukcji na ebay i wygrale forma
    > platnosci jest wlasnie Money order w jaki sposob to dziala i czy ktos moze
    > mi powiedziec jak wyslac pieniadze za posrednictwem tej uslugi

    Trzeba było o tym pomyśleć, zanim zacząłeś licytować!
    http://www.auctionpayments.com/

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 4. Data: 2004-04-24 13:50:14
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >Mam pytanie ostsanio bralem udzial w aukcji na ebay i wygrale forma
    >platnosci jest wlasnie Money order w jaki sposob to dziala i czy ktos moze
    >mi powiedziec jak wyslac pieniadze za posrednictwem tej uslugi

    Najlatwiej bedzie Ci skorzystac z auctionpayments.com/bidpay.com - w
    zamian za prowizje oni wysla owy MO.

    Pzdr.
    Lack