  • 21. Data: 2004-05-05 15:07:14
    Temat: Re: PEKAO SA - internet
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> napisał w wiadomości
    news:c7aosa$nsa$1@korweta.task.gda.pl...
    > Ale czy na pewno to zamykają? Bo przeniesienie kont do umiejscowionych
    > oddziałów nie oznacza koniecznie zakończenia działalności banku via
    > internet. Z tego co mi zapodano w poczcie wewnętrznej, zamykają CBE, ale
    > dostępność via internet się nie zmienia. Mam rację czy błądzę?

    masz calkowita racje... ale wystarczy porownac oferte CBE - Eurokonto WWW i
    'zwyklego' PEKAO SA - Eurokonto Plus i ... pozostaje tylko placz i
    zgrzytanie zebow :/

    niby sie wiele nie roznia, bo jedno internetowe a drugie z dostepem przez
    internet... ale to jednak nie to samo ;)

    poza tym IMHO jest to jeden z lepiej zaprojektowanych i wykonanych
    interfejsow do obslugi konta z jakim sie spotkalem. Wszystko jest intuicyjne
    i nie trzeba dlugo szukac potrzebnych opcji, wszystko niemal dawalo sie
    zalatwic via poczta wewnetrzna badz przy pomocy odpowiedniego formularza.
    Poza tym jak na taka funcjonalnosc bylo stosunkowo niedrogie (6PLN/mies i
    przelewy po 0.6PLN...) mozna bylo robic przelewy z bardzo odlegla data
    przyszla.... brakowalo jednynie troche online'owosci (niby kasa byla na
    koncie zaksiegowana, ale dostep byl do niej dopiero dnia nastepnego) i paru
    pomniejszych szczegolow... ale generalnie bylem (i pewnie nie tylko ja)
    super zadowolony z tego konta...

    --
    Tomek

  • 22. Data: 2004-05-05 17:06:36
    Od: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@wp.pl>

    "Tomasz Jaszowski" wrote:
    > masz calkowita racje... ale wystarczy porownac oferte CBE - Eurokonto WWW i
    > 'zwyklego' PEKAO SA - Eurokonto Plus i ... pozostaje tylko placz i
    > zgrzytanie zebow :/

    Potwierdzam.

    > poza tym IMHO jest to jeden z lepiej zaprojektowanych i wykonanych
    > interfejsow do obslugi konta z jakim sie spotkalem. Wszystko jest intuicyjne
    > i nie trzeba dlugo szukac potrzebnych opcji,

    Jestem tego samego zdania.
    > dostep byl do niej dopiero dnia nastepnego) i paru
    > pomniejszych szczegolow... ale generalnie bylem (i pewnie nie tylko ja)
    > super zadowolony z tego konta...

    Ja też byłem zadowolony... ale ['] ;(

    --
    -o--***--o-
    Pozdr, (R) BliSki. (tm) m a i l:BliSki-Wp (at) wp (kropa) pl

  • 23. Data: 2004-05-05 17:08:30
    Od: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@wp.pl>

    "Tomasz Nowicki" wrote:
    > Ale czy na pewno to zamykają?

    na 100 %.

    > Bo przeniesienie kont do umiejscowionych
    > oddziałów nie oznacza koniecznie zakończenia działalności banku via
    > internet.

    Ale to już inny standard. IMHO gorszy niestety :(

    > Z tego co mi zapodano w poczcie wewnętrznej, zamykają CBE, ale
    > dostępność via internet się nie zmienia. Mam rację czy błądzę?

    Dostęp się zmienia, bo już nawet tokane nie będzie ;(
    Tylko te paskudne zdrapki :(((

  • 24. Data: 2004-05-05 17:52:42
    Od: "-=pUnIsHeR=-" <n...@n...pl>

> [...]
    > internet. Z tego co mi zapodano w poczcie wewnętrznej, zamykają CBE, ale
    > dostępność via internet się nie zmienia. Mam rację czy błądzę?

    ja sie specjalnie z marmurowego oddzialu pekao sa wynioslem do
    telepekao24... bo mialem dosc niekompetencji i kolejek w tym zadufanym w
    sobie banku. telepekao24 mile mnie rozczarowalo i pomimo ze korzystam
    rowniez z innych bankow nie zamknalem konta w telepekao24.... i dalej bym
    sie nie wynosil z tego banku bo oplaty sa znosne (6 PLN za miech i 60 gr. za
    przelew zewnetrzny...) po wprowadzeniu oplat za przelewy w mBanku dziwi mnie
    iz zamykaja telepekao24... szkoda... bo jak mi konto zamkna to na pewno sie
    nie przeniose spowrotem do marmurowego pekao sa. moze lucas ? moze bz wbk ?

  • 25. Data: 2004-05-05 19:06:33
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    No dobrze, a ile te żuczki mają czasu na wypowiedzenie umowy, zwłaszcza w
    zakresie kredytu odnawialnego? Bo nie bardzo mam ochotę spłacać kilka czy
    naście tysięcy od ręki i znienacka? A może kredyt przechodzi na nowe konto
    bez zmian (wówczas mógłbym go spokojnie spłacać nawet nie korzystając z
    konta)? A może da się wynegocjować rozłożenie na raty? I wreszcie - gdzie
    się podziać po zamknięciu CBE z kontem osobistym, gdzie z firmowym??? Uno
    Cretino Italiano, żesz ich mać wątpliwej proweniencji...

    T.

  • 26. Data: 2004-05-05 19:26:16
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

> [...]
    > się podziać po zamknięciu CBE z kontem osobistym, gdzie z firmowym??? Uno
    > Cretino Italiano, żesz ich mać wątpliwej proweniencji...

    zuczki grzecznie dzwonia i informuja o wszystkim na swoj koszt :) do mnie
    zadzwonili na komorke i troche ich potrzymalem ;D

    generalnie to mnie wypowiadaja umowe z koncem maja (w umowie masz miesieczny
    termin wypowiedzenia) i rownoczesnie chcieli mi zalozyc rachunek Eurkonto
    Plus w promocji 6pln/miesiac i darmowe przelewy (do konca roku, a potem
    11pln/miesiac i przelewy chyba nadal darmowe) i przeniesc kredyt
    odnawialny... calosc mialby sie obyc plynnie i bez problemow, ale grzecznie
    podziekowalem ;)

    jesli masz u nich konto, to napewno sie z toba predzej czy pozniej
    skontaktuja i wtedy bedziesz mogl mila pania o wszystko wypytac (oczywiscie
    jesli cie bedzie to interesowalo)

    --
    Tomek

  • 27. Data: 2004-05-05 21:14:47
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > 11pln/miesiac i przelewy chyba nadal darmowe) i przeniesc kredyt
    > odnawialny... calosc mialby sie obyc plynnie i bez problemow, ale grzecznie

    Odnawialny na 18,25% + prowizja: 1,8% min 100 zł to jakaś kpina.
    Konkurencja jest o 8% !!!! tańsza !!!
    Ps. to już na KK można mieć lepsze %% ;))

  • 28. Data: 2004-05-06 11:58:00
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!> napisał w wiadomości

    > zuczki grzecznie dzwonia i informuja o wszystkim na swoj koszt :) do mnie
    > zadzwonili na komorke i troche ich potrzymalem ;D

    Wywołałem wilka z lasu, albo... namierzają naszą grupę :))). Bo dzisiaj pan
    zadzwonił na komórkę i pogadaliśmy wylewnie z 10 minut. W sumie - jeżeli
    wszystko będzie rzeczywiście, jak pan ów mówił, to da się przeżyć.

    > jesli masz u nich konto, to napewno sie z toba predzej czy pozniej
    > skontaktuja i wtedy bedziesz mogl mila pania o wszystko wypytac
    (oczywiscie
    > jesli cie bedzie to interesowalo)

    Póki co to mnie interesuje z dwóch powodów - odnawialny to raz, nie mam
    ochoty załatwiać tej papierkologii ponownie (zusy, srusy, niezalegania - w
    sumie to spory koszt psu w d...), dwa - przechodzą do nowego systemu
    wszystkie dane kontrahentów, nie będę musiał od nowa wpisywać. Ale już
    przelewy cykliczne niestety tak - trudno.

    Bardziej mnie swędzi w tej sytuacji, co z kontami firmowymi? Mam dwa, z obu
    korzystam i zakładać je ponownie gdzieś indziej nie mam ochoty.

    T.

  • 29. Data: 2004-05-06 11:59:04
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Odnawialny na 18,25% + prowizja: 1,8% min 100 zł to jakaś kpina.
    > Konkurencja jest o 8% !!!! tańsza !!!
    > Ps. to już na KK można mieć lepsze %% ;))

    Ciekawe które? A poza tym, odnawialny jest wygodniejszy niż KK.
    Oczywiście, oprocentowanie mnie nie cieszy, bynajmniej...

    T.

  • 30. Data: 2004-05-06 12:38:35
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> napisał:

    > Ciekawe które?

    Oj, tańsze od pekao to chyba sa prawie wszystkie banki ;P
    Najtansze (kolejno): MultiBank, Fortis, mBank, pkobp...

    > A poza tym, odnawialny jest wygodniejszy niż KK.

    oczywiscie; to był przykład jak drogi jest odnawialny w pekao. np. w mBanku czy
    pkobp tyle jest na KK.

    > Oczywiście, oprocentowanie mnie nie cieszy, bynajmniej...

    skoro juz musisz sie przeprowadzac, to chyba lepiej do innego banku. teraz
    odnawialny mozna dość łatwo przenieść bez wielkiej papierkologii (podobnie jak
    KK).

    --
    Witek