  • 1. Data: 2004-04-23 20:19:22
    Temat: OFERTA - XELION. DORADCY FINANSOWI
    Od: "XELION - KONSULTANT" <e...@p...onet.pl>

    zapewne mieszkańcy Warszawy i jej okolic mieli w ostatnim czasie możliwość
    zaobserwowania sporej liczby billboard'ów zamieszczanych przez XELION. DORADCY
    FINANSOWI. Firam swoją ofertę kieruje do ludzi, którzy nie mają czasu oferując
    obsługę 24h/7 przez konsultantów finansowych, którzy opiekują się klientem 'na
    dłuższą metę' - powstaje w ten sposób więź: klient zna swojego konsultanta, a
    konsultant zna klienta, przez co jest w stanie najlepiej zidentyfikować jego
    potrzeby. I tak Xelion oferuje kredyty, programy inwestycyjne, fundsze
    inwestycyjne, ubezpieczenia - wszystkie produkty sprawdzonych 'graczy':
    PIONEER, COMMERCIAL UNION, PEKAO S.A.
    jestem konsultantem finansowym zatrudnionym w XELION.DORADCY FINANSOWI . jeśli
    zainteresowała Cię misją (MISIA) naszej firmy - proszę o kontakt - umówimy się
    na spotkanie w dogodnym miejscu i czasie (ze swojej strony proponuję siedzibę
    na ul.Puławskiej 107). na spotkaniu bliżej przedstawię wszystkie możliwości,
    które stwarza Xelion. proszę o kontakt e-mail: g...@i...pl , lub
    telefonicznie: 505-44-00-22. pozdrawiam,

    Grzegorz Karp (konsultant finansowy XELION. DORADCY FINANSOWI)
    tel. 505-44-00-22.

  • 2. Data: 2004-04-23 20:28:37
    Temat: Re: OFERTA - XELION. DORADCY FINANSOWI
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-23 22:19, Użytkownik XELION - KONSULTANT napisał:

    > Grzegorz Karp (konsultant finansowy XELION. DORADCY FINANSOWI)
    > tel. 505-44-00-22.

    Ty, idź już sobie, co?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2004-04-23 20:52:57
    Od: "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl>

    Użytkownik XELION - KONSULTANT <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > zapewne mieszkańcy Warszawy i jej okolic mieli w ostatnim czasie
    > możliwość zaobserwowania sporej liczby billboard'ów zamieszczanych
    > przez XELION. DORADCY FINANSOWI. Firam swoją ofertę kieruje do ludzi,

    a kolega zapomniał, że internet nie jest anonimowy ?

    host-62-141-246-31.tomaszow.mm.pl

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2004-04-23 22:50:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    nie spamuj

  • 5. Data: 2004-04-25 15:14:07
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <4...@n...onet.pl>,
    e...@p...onet.pl says...
    W watku <4...@n...onet.pl>,
    e...@p...onet.pl piszesz...
    |PEKAO S.A.

    ... sprawdzonym graczem? Strach sie bac!

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke