  • 11. Data: 2004-04-25 20:21:11
    Temat: Re: PEKAO SA - internet
    Od: "WOJ" <a...@p...onet.pl>

    Zacząłem ,to i dokończę - szczególnie Marcinowi.Może jestem słaby w
    Internecie ,wtedy jeszcze bardziej bank powinien starać się doskonalić
    narzędzia do obsługi konta.Przelew robiłem 10-15 sekund (na starym
    koncie).Otworzyłem teraz konto Prestiż .Kto się zna ten wie : duuuży wsad na
    konto , prywatny doradca itd.Nie zajmuję się duperelami tylko robię duże
    operacje codziennie.Powtarzam zatem : internetowe możliwości tego konta to
    gniot!WOJ

  • 12. Data: 2004-04-26 08:10:29
    Od: n...@p...onet.pl

    Nie twierdzę że jet to konto idealne. Ma kika wad. Min wspominana tu sprawa
    opisu przelewu Albo zmiany na przelewach zdefiniowanych. Ale znam (zreszta jak
    Wy wszyscy) o wiele gorsze konta internetowe. I dla wyjaśnienia ostatni raz
    próg oddziału PEKAO SA przekroczyłem rok temu.
    Marcin.

  • 13. Data: 2004-04-26 09:48:44
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    > A jakie to ma znaczenie gdzie to fizycznie bylo umieszczone.
    > Założe się, że Inteligo jest na jeszcze większej pipidówce.
    > Jak dla mnie Telepekao działało fantastycznie. Nigdy nie musiałem do
    > nich po nic dzwonic. Wszystko dało się załatwić przez internet, w
    > przeciwieństwie do mBnaku i Inteligo, gdzie bez telefonu nie da się
    > załatwić nic.

    No cóż, moje doświadczenia są zupełnie inne. Przez ładnych kilka lat
    posiadania rachunku w mBanku (od samego jego początku) kontaktowałem się
    telefonicznie tylko raz (poza aktywacją karty). Jeśli chodzi o Pekao24 to
    przez 3 miesiące jego posiadania musiałem skontaktować się telefonicznie
    wielokrotnie (pomijam niezwykle ubogie możliwości systemu Pekao).

  • 14. Data: 2004-04-26 11:34:41
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Nie twierdzę że jet to konto idealne. Ma kika wad. Min wspominana tu sprawa
    > opisu przelewu Albo zmiany na przelewach zdefiniowanych. Ale znam (zreszta jak
    > Wy wszyscy) o wiele gorsze konta internetowe.

    Ja nie znam gorszych - pod względem funkcjonalności. Pod wzgledem bezpieczeństwa
    "prym wiedzie" citi ;)

  • 15. Data: 2004-05-02 21:11:26
    Od: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@wp.pl>

    "poilkj" wrote:

    Witam.

> [...]
    > Założe się, że Inteligo jest na jeszcze większej pipidówce.
    > Jak dla mnie Telepekao działało fantastycznie. Nigdy nie musiałem do

    Dokładnie jest tak jak piszesz.
    Oprocentowanie może nie było najlepsze....
    Ale funkcjonalność wręcz rewelacyjna.
    Szkoda, że zdecydowali się to zamknąć ;(

    --
    -o--***--o-
    Pozdr, (R) BliSki. (tm) m a i l:BliSki-Wp (at) wp (kropa) pl

  • 16. Data: 2004-05-02 21:12:31
    Od: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@wp.pl>

    "Tomasz Jaszowski" wrote:
    > btw. ktos juz wie kiedy ostatecznie trzeba sie ewakuowac? ew. kiedy beda te
    > zapowiadane przenosiny klientow?

    Początek lub koniec czerwca.

  • 17. Data: 2004-05-02 21:49:04
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    BliSki. wrote:

    /ciach.../

    > Dokładnie jest tak jak piszesz.
    > Oprocentowanie może nie było najlepsze....
    > Ale funkcjonalność wręcz rewelacyjna.

    Dokladnie ! Funkcjonalnosc i zabezpieczenia byly wrecz wzorowe.
    Poczta wewnetrzna, logiczne rozmieszczenie opcji, przyjemny dla oka
    layout itd. Do tego mozliwosc dokonywania wplat w oddzialach,
    korzystania z funkcji depozytowej w bankomatach, kart obciazeniowych (w
    tym Shella), ubezpieczenia NNW Alianz itp.

    > Szkoda, że zdecydowali się to zamknąć ;(

    Szkoda.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 18. Data: 2004-05-02 21:59:38
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 02 May 2004 23:49:04 +0200, Wojciech Skrzypinski
    <u...@h...pl> wrote:

    >Dokladnie ! Funkcjonalnosc i zabezpieczenia byly wrecz wzorowe.
    >Poczta wewnetrzna, logiczne rozmieszczenie opcji, przyjemny dla oka

    BTW: całość powstała w (AFAIR) mniej niż rok, w zespole chyba
    6-osobowym (+ oczywiście bankowcy).

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2004-05-03 14:21:22
    Od: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@wp.pl>

    "Wojciech Skrzypinski" wrote:
    > Dokladnie ! Funkcjonalnosc i zabezpieczenia byly wrecz wzorowe.

    Już samo logowanie nie było możliwe bez tokena.
    A dla porównania w BZ czy Inteligo same PINy.

    > Poczta wewnetrzna, logiczne rozmieszczenie opcji, przyjemny dla oka
    > layout itd. Do tego mozliwosc dokonywania wplat w oddzialach,

    I możliwość robienia przelewów na pół roku czy rok wcześniej.
    W BZ jest tylko 3 miesiące (a może nawet 2?)
    i jak chce wysłać wszystki przelewy na pół roku za np. prąd, to nie mogę.
    Tylko muszę wracać do faktury po 3 razy ;(

  • 20. Data: 2004-05-05 13:08:00
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Ale czy na pewno to zamykają? Bo przeniesienie kont do umiejscowionych
    oddziałów nie oznacza koniecznie zakończenia działalności banku via
    internet. Z tego co mi zapodano w poczcie wewnętrznej, zamykają CBE, ale
    dostępność via internet się nie zmienia. Mam rację czy błądzę?

    T.