  • 21. Data: 2012-11-19 07:13:08
    Temat: Re: PBB - lokata 6.6%
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Z tą lokatą jest jeszcze taki nieprzyjemny haczyk, że w potwierdzeniu
    mejlowym nie podadzą Wam zadeklarowanego numeru rachunku *Z KTÓREGO*
    wlejecie na tę lokatę. Jeśli sobie nie zapisaliście, to jesteście lekko
    w d..ie :(

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 22. Data: 2012-11-19 07:15:43
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>

    PBP w odpowiedzi na wnioski do swoich lokat podaje ten sam numer rachunku do przelewu
    dla wszystkich osób składających wniosek o lokatę. Ktoś się spotkał z takim wspólnym
    workiem dla klientów lokujących w jakimś banku?

  • 23. Data: 2012-11-19 07:46:04
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-19 07:15, Hakuna Matata pisze:
    > PBP w odpowiedzi na wnioski do swoich lokat podaje ten sam numer rachunku do
    przelewu dla wszystkich osób składających wniosek o lokatę. Ktoś się spotkał z takim
    wspólnym workiem dla klientów lokujących w jakimś banku?

    Sprawdźmy:
    U mnie:
    53 1870 .... 0111
    ?

    (faktycznie, taki sam dla kilku lokat, zakładanych w odstępie paru dni)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 24. Data: 2012-11-19 08:30:03
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > U mnie:
    > 53 1870 .... 0111
    > ?

    Ja też dostałem taki sam numer rachunku do przelewu..

  • 25. Data: 2012-11-19 08:35:09
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-19 08:30, AS pisze:

    > Ja też dostałem taki sam numer rachunku do przelewu..

    No to co robimy? Lejemy, czy olewamy? :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 26. Data: 2012-11-19 10:09:33
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    A co za różnica? Przecież PBB widzi z jakiego rachunku była wpłata, wie kto wpłacał i
    na jaki numer wniosku lokaty. A jak tak się boisz to wlej złą kwotę, z nieswojego
    konta, z tytułem DUPA i sprawdź czy zwrócą przelew czy będzie trzeba dzwonić i czy
    będą mieli problem z jego namierzeniem. Bo nie widzę różnicy czy wpłacamy na wspólny
    i z tego powstaje tabela lokat czy na milion różnych rachunków, a dla banku lepiej bo
    naliczy procenty na jednym rachunku, odprowadzi jedną belkę, a potem puści przelewy
    zwrotne.

  • 27. Data: 2012-11-19 20:10:21
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Hakuna Matata napisał(a) w wiadomości:
    <4...@g...c
    om>...
> [...]
    >rachunku do przelewu dla wszystkich osób składających wniosek o lokatę.
    >Ktoś się spotkał z takim wspólnym workiem dla klientów lokujących

    O ile pamiętam _chyba_ na początku działalności Getinu lub Dominetu.

    Banki mają różne zwyczaje przy zakładaniu lokat:
    1. jeden stały rach. techniczny dla wszystkich
    2. jeden stały rach. techniczny przypisany do klienta
    3. tymczasowy rach. techniczny dla konkretnej lokaty
    4. przelew środków bezpośrednio na docelowy rach. lokaty

    W FM banku jest 1. lub 2. Sprawdzimy? Podaję:
    76 2530 .... .... .... 2530 0001

    Arek

  • 28. Data: 2012-11-19 20:27:36
    Od: d...@i...eu

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2012 20:10:11 UTC+1 użytkownik Arek napisał:
    > Hakuna Matata napisał(a) w wiadomości:
    >
    > <4...@g...c
    om>...

> [...]
    >
    > 4. przelew środków bezpośrednio na docelowy rach. lokaty
    >

    > W FM banku jest 1. lub 2. Sprawdzimy? Podaję:

    Zgadza się, wpłacałem na ten sam rachunek

  • 29. Data: 2012-11-20 17:31:42
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał(a) w wiadomości:
    <50a60083$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Jakby ktoś chciał zrobić przelew z banku Czarneckiego (Getinonline) do
    >PBP to się zdziwi, nie mają ich numerów w bazie, trzeba dzwonić na
    >infolinie i robić przez telefon :)

    Czy to tylko Getinonline czy u pozostałych klonów (IB, OO, Getin bez online
    ale przez internet) też są problemy?

    Arek

  • 30. Data: 2012-11-20 20:45:50
    Od: disnej <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 17:31:34 UTC+1 użytkownik Arek napisał:
> [...]
    >
    > <....@n...neostrada.pl>...

    > Czy to tylko Getinonline czy u pozostałych klonów (IB, OO, Getin bez online

    zanowny Panie,

    w nawiązaniu do otrzymanej wiadomości o treści:

    " witam, dlaczego nie moge zrobic przelewu na rachunek: 53 1870 1045 0000 0005 9100
    0111 ? "

    uprzejmie informuję, że kwestia mająca miejsce na Pana koncie była przejściowa i
    aktualnie utrudnienia nie powinny występować.

    Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie prosimy o przesłanie zrzutu ekranu istniejących
    niezgodności na adres k...@g...pl z dokładnym opisem sprawy bądź kontakt
    telefoniczny z Centrum Obsługi Klienta Getin Online pod numerem telefonu 801 777 111
    lub 22 262 00 02. Za wszelkie niedogodności najmocniej przepraszamy.

    Służymy pomocą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00.