  • 1. Data: 2012-11-14 09:35:57
    Temat: Getin Up
    Od: luc <b...@g...net>

    Będzie okazja sprawdzić Display Card MasterCard w praktyce:
    http://prnews.pl/hydepark/getin-rzuca-rekawice-synco
    wi-startuje-getin-up-2678569

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2012-11-14 09:49:04
    Temat: Re: Getin Up
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 14 Nov 2012 00:35:57 -0800 (PST), luc napisał(a):

    > http://prnews.pl/hydepark/getin-rzuca-rekawice-synco
    wi-startuje-getin-up-2678569

    Ani słowa o >5% moneybacku. Do kitu z taką rękawicą ;)

    AK

  • 3. Data: 2012-11-14 09:53:22
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 14 listopada 2012 09:48:45 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:

    > Ani słowa o >5% moneybacku. Do kitu z taką rękawicą ;)

    A co, drugie poddasze szykujesz do remontu? ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2012-11-14 09:57:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a) :

    wi-startuje-getin-up-2678569

    "bankowość relacyjną"
    Tu też podepną się do Lambooka, Ćwitera i innych śmieci?

    > Ani słowa o >5% moneybacku. Do kitu z taką rękawicą ;)

    I nie będzie żadnej gry na karcie? Phii, to nie biorę :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2012-11-14 10:38:22
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 14 Nov 2012 00:53:22 -0800 (PST), luc napisał(a):

    >>> http://prnews.pl/hydepark/getin-rzuca-rekawice-synco
    wi-startuje-getin-up-2678569
    > A co, drugie poddasze szykujesz do remontu? ;-)

    Salę treningową w piwnicy, i nie remontuję, a urządzam ;)

    AK

  • 6. Data: 2012-11-14 11:04:44
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-14 09:35, luc pisze:
    > Będzie okazja sprawdzić Display Card MasterCard w praktyce:
    > http://prnews.pl/hydepark/getin-rzuca-rekawice-synco
    wi-startuje-getin-up-2678569

    To jest żenada, a nie oferta...
    Jak to było? "wściekłe podrygi zdychającej ostrygi"?

    Próbują złowić miłośników gadżetów na displej na karcie.
    ... gdyby zaimplementowali w tym cipie GNU chess, to może parę osób by
    to wzięło... :)

    Ww artykulik - też "na siłę sponsorowany". Autor się nie wysilił:

    "Będą miały różne graficzne wodotryski, takie jak np. paski postępu
    oszczędzania" - oj, chyba przeżyłem orgazm na samą myśl o tym!

    "Bank będzie dodatkowo promować aktywność klientów, płacąc 1 zł. za:
    założenie lokaty" - nowość, jak sto diabłów.

    "Trzeba przyznać, że Getin zebrał w jednym miejscu wszystkie nowości,
    które pojawiły się na rynku w ostatnich tygodniach" - trzeba przyznać,
    że autor artykułu chyba się ze swoim małym na łby pozamieniał.

    "choć trzeba się spodziewać opłaty warunkowej za kartę" - oczywiście!
    "Limit zwalniający z opłaty ma nie być jednak wygórowany - około 300
    zł" - niektórzy za to płacą 50zł...

    Podsumowując: Panie Czarnecki, idź pan za róg i wychędoż się sam.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 7. Data: 2012-11-14 11:58:55
    Od: W <w...@w...pl>

    luc wystukał, co następuje:

    > Będzie okazja sprawdzić Display Card MasterCard w praktyce:
    > http://prnews.pl/hydepark/getin-rzuca-rekawice-synco
    wi-startuje-getin-up
    > -2678569

    abstrahując od karty i semi-nowości...

    Bardzo podoba mi się UI ich aplikacji mobilnych (w stylu Modern/MetroUI)...
    Jak patrzę na to jak wygląda ING to mi się płakać chce...

  • 8. Data: 2012-11-14 12:04:24
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu środa, 14 listopada 2012 11:03:43 UTC+1 użytkownik SQLwiel napisał:
> [...]
    > "Będą miały różne graficzne wodotryski, takie jak np. paski postępu
    > oszczędzania" - oj, chyba przeżyłem orgazm na samą myśl o tym!

    Jeszcze jeden fragment z artykułu, chyba najbardziej prawdziwy: "Pytanie tylko, czy
    za innowacjami produktowymi pójdzie też innowacyjne podejście do obsługi klienta i
    czy bank będzie w stanie zbudować relacje oparte na partnerstwie. Bo bez tego, nawet
    najlepsze gadżety nie pomogą." Otóż to, ja Czerneckiemu już podziękowałem za
    współpracę. Jeśli zmieni podejście - wrócę, ale póki co...

  • 9. Data: 2012-11-15 10:51:12
    Od: j...@g...com

> [...]
    najlepsze gadżety nie pomogą." Otóż to, ja Czerneckiemu już podziękowałem za
    współpracę. Jeśli zmieni podejście - wrócę, ale póki co...

    A dlaczego reszta miałaby być nieprawdziwa? Widziałeś już jak to działa? Co według
    Ciebie to nie jest prawdą? Nie będzie karty? Bankowości mobilnej? NFC? Ciekawe.

    A dziennikarz pewnie dostał prewiev i sprzedaje newsa. Przecież pisze, że nie wie jak
    to będzie wyglądało w praktyce.

  • 10. Data: 2012-11-15 20:36:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 14 Nov 2012 11:04:44 +0100, SQLwiel napisał(a):

    wi-startuje-getin-
    up-2678569

    > To jest żenada, a nie oferta...
    > Jak to było? "wściekłe podrygi zdychającej ostrygi"?

    No ale z racji bywania na grupie pbb trudno aby nie przetestować ;) Może
    rzucą jakieś wiśnie na rozpędówkę ale to chyba nie w ich stylu jak już to
    jakiś dobry % na KO/lokacie.

    > Podsumowując: Panie Czarnecki, idź pan za róg i wychędoż się sam.

    Chędożył nie chędożył popatrzeć zawsze można ;)

    --
    xbartx