  • 1. Data: 2012-11-14 11:18:13
    Temat: Meritum, wypowiedzenie umowy.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Ponieważ zjadłem już wszystkie wiśnie wynikające z otwarcia konta w
    Meritum: 100+30+lokata 8,5%, postanowiłem wypowiedzieć umowę. Wypełniłem
    wniosek online na stronie, ale wisi on tam jako złożony, "do podpisu".
    Nie przychodzi sms potrzebny do potwierdzenia wniosku.
    Dzwonię na partyline, a panienka mi mówi, że smsy nie dochodzą bo
    system jest obciążony. Ciekawe, bo wcześniej jak wylewałem kasę z
    konta, to sms przyszedł bez problemu.

    Założyć konto owszem, ale dożywotnio.
    Ten numer nie przejdzie.

  • 2. Data: 2012-11-14 11:36:00
    Temat: Re: Meritum, wypowiedzenie umowy.
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dzwonię na partyline, a panienka mi mówi, że smsy nie dochodzą bo system
    > jest obciążony. Ciekawe, bo wcześniej jak wylewałem kasę z konta, to sms

    A co ci zalezy karte zastrzec i niech wisi konto do konca swiata i jeden
    dzien dluzej moze sluchajac majow nie bedzie to tak dlugo ha ha

  • 3. Data: 2012-11-14 11:38:50
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-11-14 11:36, kowtow pisze:
    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > A co ci zalezy karte zastrzec i niech wisi konto do konca swiata i jeden
    > dzien dluzej moze sluchajac majow nie bedzie to tak dlugo ha ha

    to ze jak alior wprowadzi oplate i bedzie niedozwolony debet i takie
    historyjki. nie jest potrzebne - do odstrzalu jaki problem zalozyc
    jeszcze raz i moze w przyszlym roku na kolejne wisnie da sie zalapac :D

  • 4. Data: 2012-11-14 11:43:33
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > A co ci zalezy karte zastrzec i niech wisi konto do konca swiata i jeden
    > dzien dluzej moze sluchajac majow nie bedzie to tak dlugo ha ha

    Karta dawno zastrzeżona. Lokata się skończyła, kasa wylana, to po co mi
    to? Nie mam zamiaru pobijać rekordu świata w ilości aktywnych kont.
    Wystarczy mi, ze plasuje się chyba w czołówce, nie muszę być liderem :)

  • 5. Data: 2012-11-14 17:28:59
    Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid>

    W dniu 2012-11-14 11:18, wiatrak pisze:
> [...]
    > Dzwonię na partyline, a panienka mi mówi, że smsy nie dochodzą bo
    > system jest obciążony. Ciekawe, bo wcześniej jak wylewałem kasę z

    Ja w zeszłym miesiącu nie miałem problemu. Właśnie się okres
    wypowiedzenia skończył i konta zniknęły z systemu. Choć zalogować mogę
    się dalej.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2012-11-14 18:32:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kowtow" 50a37403$0$1218$6...@n...neostrada.pl

    > A co ci zalezy karte zastrzec i niech wisi konto do konca swiata i jeden dzien
    dluzej moze sluchajac majow nie bedzie to tak dlugo
    > ha ha

    Ja matce konta pozamykam. Toż za jakiś czas będą nowe wiśnie merytoryczne. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-11-14 22:49:42
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Ja w zeszłym miesiącu nie miałem problemu. Właśnie się okres
    > wypowiedzenia skończył i konta zniknęły z systemu. Choć zalogować mogę
> [...]

    Po powtórnej interwencji teleofnicznej i ponownym złozeniu wniosku,
    przyszedł wreszcie sms do potwierdzenia rezygnacji. Wypowiedzenie
    złożone, figuruje jako "w trakcie realizacji". A poprzednie wisi sobie
    jako: '"do podpisu"

  • 8. Data: 2012-11-15 05:35:12
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-11-14 17:28, Paweł Hadam napisał(a):
    > Ja w zeszłym miesiącu nie miałem problemu. Właśnie się okres wypowiedzenia skończył
    i konta zniknęły z systemu. Choć zalogować mogę się dalej.

    Czy składałeś wniosek o "zamknięcie rachunku" czy wniosek o "zamknięcie
    wszystkich produktów"?
    --
    TrzyLinie

  • 9. Data: 2012-11-15 18:54:00
    Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid>

    W dniu 2012-11-15 05:35, TrzyLinie pisze:

    > Czy składałeś wniosek o "zamknięcie rachunku" czy wniosek o "zamknięcie
    > wszystkich produktów"?

    Wszystkich produktów.
    Od razu przyszło potwierdzenie przyjęcia wniosku smsem, po 2 dniach
    pojawiło się także w wiadomościach w systemie transakcyjnym. Konta
    zniknęły w 31 dniu od złożenia wniosku.