  • 1. Data: 2012-11-14 08:24:30
    Temat: Optima też w dół
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Najnowsze info z ichniejszej poczty

    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że z dniem 14.11.2012 r. ulega zmianie oprocentowanie lokat
    terminowych BGŻOptima.

    Szczegóły nowego oprocentowania przedstawiamy poniżej:

    Rachunki Lokat Terminowych w złotych prowadzone w ramach Kont BGŻOptima:

    1. Lokata bezkarna, 3 Miesiące 6,20%,
    2. Lokata standardowa, 3 Miesiące 5,10%,
    3. Lokata z funduszem, 3 Miesiące 8,00%,
    4. Lokata elastyczna, 6 Miesięcy 5,50%,
    5. Lokata standardowa, 6 Miesięcy 5,50%,
    6. Lokata standardowa, 12 Miesięcy 5,50%,
    7. Lokata standardowa, 24 Miesiące 5,50%,

    W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi
    Klienta dostępnym pod numerami 801 280 280 oraz 22 574 37 00 (opłata za
    połączenie zgodnie z cennikiem operatora). Nasi konsultanci są do
    Państwa dyspozycji od godziny 8:00 do 22:00, od poniedziałku do piątku.

    Pozdrawiamy,

    Zespół BGŻOptima.

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2012-11-14 09:22:41
    Temat: Re: Optima też w dół
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 14 listopada 2012 08:24:29 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]
    >
    > połączenie zgodnie z cennikiem operatora). Nasi konsultanci są do
    >
    > Państwa dyspozycji od godziny 8:00 do 22:00, od poniedziałku do piątku.

    O, dzięki, nie muszę się logować, co by sprawdzić co też mi zostawili w skrzynce...

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2012-11-14 11:40:28
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam

    > 1. Lokata bezkarna, 3 Miesiące 6,20%,

    Ciekawe czy będzie jeszcze działać "Lokata bezkarna dla wszystkich" przy
    próbie wykonania przelewu.

    Czekałem z założeniem lokaty na piątek, a tu jak na złość % dół :(

    Damian