  • 11. Data: 2012-11-15 19:53:57
    Temat: Re: PBB - lokata 6.6%
    Od: d...@i...eu

    W dniu czwartek, 15 listopada 2012 19:10:07 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]
    zastanawiam sie nad dalszym przelewaniem, chyba glupstwa nie pope�niam?

    > Mo�e to do�� daleka analogia, ale - zdaje si� - jeste� obserwowany jak
    >
    > szczur, kt�ry zjad� co� nieznanego, przez reszt� stada. ;)
    >

    > --
    >
    > Grzexs

    a więc z obserwacji szczura... poszlo normalnie, jak fm banki czy inne, dostałem
    nawet potwierdzenie zalozenia lokaty z podpisem elektroniczym, chyba mozna iść na
    całość

  • 12. Data: 2012-11-15 20:27:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    d...@i...eu writes:

    [...]

    > a więc z obserwacji szczura... poszlo normalnie, jak fm banki czy inne, dostałem
    nawet potwierdzenie zalozenia lokaty z podpisem elektroniczym, chyba mozna iść na
    całość
    No. Istotne jest jak będzie ze zwrotem. Bo, że przyjmą pieniądze to nikt
    nie wątpi. :)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    "You know, of course, that the Tasmanians, who never committed adultery, are

  • 13. Data: 2012-11-15 21:05:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek S." 50a3f0d6$0$1313$6...@n...neostrada.pl

    > Ale jakoś licząc tym kalkulatorem na stronie nie wychodzi mi owe 6,6 %........

    Lakonia... Kraina Grecji? Cóż to za maniery? Straszysz ludzi
    lakonicznością swej wypowiedzi? Powiedz -- jaki % Ci wyszedł,
    droga siostro...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-11-15 21:43:26
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    całość

    > No. Istotne jest jak będzie ze zwrotem. Bo, że przyjmą pieniądze to nikt

    To może zerwij lokatę i zobacz, czy kasa wróci? A potem założysz nową...

    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2012-11-15 21:55:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    d...@i...eu writes:

    [...]

> [...]
    całość
    No. Istotne jest jak będzie ze zwrotem. Bo, że przyjmą pieniądze to nikt

    Uzupełniając: Na tym etapie można "przetestować" ew. bałagan :)
    KJ

  • 16. Data: 2012-11-15 22:16:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Grzexs napisał(a) :
    nawet potwierdzenie zalozenia lokaty z podpisem elektroniczym, chyba mozna iść na
    całość

    > To może zerwij lokatę i zobacz, czy kasa wróci? A potem założysz nową...

    Grupa będzie Tobie dozgonnie wdzięczna :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 17. Data: 2012-11-15 22:56:52
    Od: d...@i...eu

    > Grupa będzie Tobie dozgonnie wdzięczna :-)

    hahahaha.... nie chce mi się z tym bawić.. myslę że jesli coś planuja to nie na tym
    etapie :) a tak na serio, to nie ma co bać zaby, normalny bank, dzialal se tylko w
    innej strefie do tej pory

  • 18. Data: 2012-11-15 23:22:09
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-15 22:56, d...@i...eu pisze:

    > hahahaha.... nie chce mi się z tym bawić.. myslę że jesli coś planuja to nie na tym
    etapie :) a tak na serio, to nie ma co bać zaby, normalny bank, dzialal se tylko w
    innej strefie do tej pory

    Ma gwarancje BFG, więc jeśli ktoś chce trzymać max 400.000 to jakoś nie
    widzę problemu.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2012-11-16 09:59:47
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2012-11-14 14:45, disnej pisze:
    > chyba nie było:
    > https://lokata.pbp-bank.pl/

    Jakby ktoś chciał zrobić przelew z banku Czarneckiego (Getinonline) do
    PBP to się zdziwi, nie mają ich numerów w bazie, trzeba dzwonić na
    infolinie i robić przez telefon :)
    --
    spider

  • 20. Data: 2012-11-16 11:50:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    spider napisał(a) :

    > Jakby ktoś chciał zrobić przelew z banku Czarneckiego (Getinonline) do
    > PBP to się zdziwi, nie mają ich numerów w bazie, trzeba dzwonić na
    > infolinie i robić przez telefon :)

    Wg strony "o nas"
    "w 2010 roku [...] Bank zmienia nazwę na Polski Bank
    Przedsiębiorczości S.A."

    GetOutOffline jeszcze nie wie, że taki bank istnieje? Czemu mnie to
    nie dziwi :-D Przy starcie Synca lekko się zdziwiłem że nie
    potrafili wykonać przelewu do niego, ale teraz to już przegięcie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]