  • 1. Data: 2009-12-04 18:14:04
    Temat: Otwór w karcie
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Czy wykonanie otworu w karcie, tak żeby można było ją sobie zawiesić na
    breloczku, unieważni ją?

  • 2. Data: 2009-12-04 18:56:52
    Temat: Re: Otwór w karcie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    XYZ wrote:
    > Czy wykonanie otworu w karcie, tak żeby można było ją sobie zawiesić na
    > breloczku, unieważni ją?

    A kogo obchodzi co robisz z plastikiem.
    Tak długo jak długo działa możesz sobie nawet mikołaja wyciąć.

  • 3. Data: 2009-12-04 18:59:34
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-12-04 19:56, witek pisze:

    > A kogo obchodzi co robisz z plastikiem.
    Często np. odcięcie rogu czyni dokument nieważnym. Dlaczego miałoby być
    tutaj inaczej?

  • 4. Data: 2009-12-04 19:00:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    XYZ wrote:

    > Często np. odcięcie rogu czyni dokument nieważnym. Dlaczego miałoby być
    > tutaj inaczej?
    a to jest dokument?

  • 5. Data: 2009-12-04 19:10:10
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Dec 4, 7:59 pm, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Często np. odcięcie rogu czyni dokument nieważnym. Dlaczego miałoby być
    > tutaj inaczej?

    Nie wiem - ale mnie w aliorowym MC ułamał się w wakacje narożnik - i
    to ten z paskiem. Czasem sprzedawcy coś komentują (głównie
    powątpiewając czy działa) - ale tylko raz zdarzyło mi się że odmówiono
    mi przyjęcia karty.

    mucher

  • 6. Data: 2009-12-04 19:15:37
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-12-04 20:00, witek pisze:

    > a to jest dokument?
    Przecież z kontekstu wynika, że nie. Tylko może akceptanci mają
    obowiązek nieprzyjmowania takiej karty, jeżeli nastąpiła jakaś ingerencja.

  • 7. Data: 2009-12-04 19:38:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    XYZ wrote:

    > Przecież z kontekstu wynika, że nie. Tylko może akceptanci mają
    > obowiązek nieprzyjmowania takiej karty, jeżeli nastąpiła jakaś ingerencja.

    Nie mają obowiązku, ale mają mozliwość.
    Jak ktoś jest strachliwy to nawet nowiutkiej karty nie przyjmie od
    nieogolonego faceta.

    Tak już miałem. Położyłem facetowi na ladzie plik setek z kolejnymi
    numerami seryjnymi. Facet zbladł i odmówił sprzedaży.

  • 8. Data: 2009-12-04 20:46:25
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    witek pisze:

    > Tak już miałem. Położyłem facetowi na ladzie plik setek z kolejnymi
    > numerami seryjnymi. Facet zbladł i odmówił sprzedaży.

    Gdyby to były te same numery to tez bym odmówił,
    ale kolejne? :)

  • 9. Data: 2009-12-04 21:05:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jo44 wrote:

    > Gdyby to były te same numery to tez bym odmówił,
    > ale kolejne? :)

    przestraszył się, że lepsza podróba.

  • 10. Data: 2009-12-05 10:52:09
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    > Tak już miałem. Położyłem facetowi na ladzie plik setek z kolejnymi
    > numerami seryjnymi. Facet zbladł i odmówił sprzedaży.

    Ooooooo to trzeba uważać....:) Jeden odmówi, inny wezwie policje i zanim się wyjaśni
    48 godz. upłynie.......
    W moim bankomacie (najbliższym m. zamieszkania - 90 % operacji gotówkowych w nim
    wykonuje)
    bardzo często dostaje nowiutkie banknoty z kolejnymi nr seryjnymi.....

    pozdr. Piotr W.