  • 1. Data: 2009-12-04 12:49:06
    Temat: mBank dla biznesu (dla firm)
    Od: Kucing <k...@n...razie.brak>

    Ostatnio na stronie internetowej ostro się z tym reklamują.
    Mam u nich konto osobiste i jestem zadowolony. Czy ktoś z tu obecnych ma
    tam konto firmowe?

    --
    - Kucing -

  • 2. Data: 2009-12-04 12:51:21
    Temat: Re: mBank dla biznesu (dla firm)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Kucing pisze:
    > Ostatnio na stronie internetowej ostro się z tym reklamują.
    > Mam u nich konto osobiste i jestem zadowolony. Czy ktoś z tu obecnych ma
    > tam konto firmowe?

    Wady:

    - opłaty za przelew (1zł) nawet na własne ekonto
    - jeśli masz kredyt odnawialny w koncie, to płacisz za jego nieużywanie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-04 13:17:33
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Kucing" <k...@n...razie.brak> napisał w wiadomości
    > Ostatnio na stronie internetowej ostro się z tym reklamują.
    > Mam u nich konto osobiste i jestem zadowolony. Czy ktoś z tu obecnych ma
    > tam konto firmowe?

    nie polecam z jednego prostego powodu, kasowanie za przelew z
    własnego rachunku mBiznes na własny rachunek osobisty prowadzony w tym samym
    banku
    to czyste zdzierstwo. Może sie okazać że prowadzenie będzie Cię kosztować
    nie 0 a kilkanascie złotych na miesiąc.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-12-04 13:19:05
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Wady:
    >
    > - opłaty za przelew (1zł) nawet na własne ekonto

    :) widze ze nie tylko mnie to wk.

    Nawet WBK ma darmowe przelewy w ramach banku to samo LUKAS.
    Najlepsze jest zwolenienie gdy robisz z mBiznes na mBiznes tylko skad do
    cholery masz wiedziec czy robisz na firmowe ? :)
    Można w ten sposob sobie przypadkowo zrobic saldo ujemne. (niedopuszczalne)

  • 5. Data: 2009-12-04 17:22:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hfb28m$555$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > cholery masz wiedziec czy robisz na firmowe ? :)
    > Można w ten sposob sobie przypadkowo zrobic saldo ujemne.

    To sie przydaje glownie w przypadku przelewow miedzy wlasnymi rachunkami
    typu mBiznes (mBiznes Konto, mBiznes Maxy i mBiznes Plusy)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-12-04 18:22:06
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    >
    > To sie przydaje glownie w przypadku przelewow miedzy wlasnymi rachunkami
    > typu mBiznes (mBiznes Konto, mBiznes Maxy i mBiznes Plusy)

    z tym sie zgodze, jedyna zaleta

  • 7. Data: 2009-12-05 16:15:09
    Od: "dx" <d...@m...com>

> [...]
    > Ostatnio na stronie internetowej ostro się z tym reklamują.
    > Mam u nich konto osobiste i jestem zadowolony. Czy ktoś z tu obecnych ma

    Ja mam ale nie uzywam, z uwagi na przelewy za 1zl...
    Otwarlem sobie drugie konto firmowe w VW banku.
    Nie dosc ze przelewy wewnetrzne sa za free, to zewnetrzne tez :)
    Oplata za token = 0zl, pod warunkiem ze masz prywatne konto e-direct, do
    ktorego wydanie i uzywanie tokena jest bezplatne.
    Kiedys wydawalem miesiecznie kilkanascie zl na przelewy, teraz 0zl :)))
    O kredycie w koncie mBiznes, nie ma nawet co pisac, bo to porazka na calej
    linii.
    mBiznes mam jeszcze tylko dlatego ze jestem leniem i nie chce mi sie go
    zamykac.

    dx

  • 8. Data: 2009-12-05 16:40:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 5 Dec 2009 17:15:09 +0100, w <hfe138$g55$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "dx" <d...@m...com> napisał(-a):

> [...]
    > Oplata za token = 0zl, pod warunkiem ze masz prywatne konto e-direct, do
    > ktorego wydanie i uzywanie tokena jest bezplatne.

    Czyli jak rozumiem całość (prowadzenie i przelewy w obu kontach) są za free?
    A przy samym koncie firmowym płatne? :)

  • 9. Data: 2009-12-05 17:33:46
    Od: "dx" <d...@m...com>

    "dx" <d...@m...com> napisał(-a):

    > Czyli jak rozumiem całość (prowadzenie i przelewy w obu kontach) są za
    > free?
    > A przy samym koncie firmowym płatne? :)

    Przy samym koncie firmowym musialbym placic za token 36zl na rok.
    Token do konta osobistego jest za free i dziala z biznesowym.
    Reasumujac - wszystko za free :)

    dx

  • 10. Data: 2009-12-06 14:34:12
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    "dx" <d...@m...com> napisał(-a):

> [...]
    > ktorego wydanie i uzywanie tokena jest bezplatne.

    >Czyli jak rozumiem całość (prowadzenie i przelewy w obu kontach) są za

    ale musisz najpierw zamowic konto osobiste gdzie masz token za darmo jak go
    dostaniesz doipiero
    wtedy otwieraj firmowe