  • 1. Data: 2009-12-04 10:02:40
    Temat: Przelew z ING do eBGŻ
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Wczoraj ok. godz. 13-tej zleciłem przelew sporej kwoty z ING do eBGŻ i
    przelew nie dotarł do chwili obecnej.
    Jak sadzicie: który z banków przetrzymuje moją kasę?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-12-04 10:14:43
    Temat: Re: Przelew z ING do eBGŻ
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    http://www.money.pl/banki/elixir/

  • 3. Data: 2009-12-04 10:16:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Wczoraj ok. godz. 13-tej zleciłem przelew sporej kwoty z ING do eBGŻ i
    > przelew nie dotarł do chwili obecnej.
    > Jak sadzicie: który z banków przetrzymuje moją kasę?

    My nie sądzimy. My wiemy, że robił to ING.

  • 4. Data: 2009-12-04 10:32:44
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 11:16:20 +0100, MarekZ napisał(a):

    > My nie sądzimy. My wiemy, że robił to ING.

    Kasę z konta zdjęli natychmiast, a wykonanie przelewu przełożyli na
    następny dzień.
    Faaajny ten ING :-/
    Tym chętniej zabiorę stamtąd resztę kasy, jak tylko mi się tam skończy
    ostatnia lokata.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof