  • 1. Data: 2009-12-04 09:05:00
    Temat: Polbank - elektroniczne wyciągi
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    No przeszli sami siebie.
    Nie będą dostępne w aktualnym systemie, nie będą wysyłane mailem.
    Zrobili oddzielny system z oddzielnym loginem, dostępny po rezygancji z
    papierowych w oddziale lub przez infolinię. Wyciągów kredytowych jescze nie
    ma.

    "Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy że wyciągi elektroniczne z
    rachunków kredytowych nie są dostępne w systemie Bankowości Internetowej
    Polbank24. Trwają obecnie prace mające na celu rozszerzenie funkcjonalności
    wyciągów elektronicznych o wyciągi kredytowe. Wprowadzenie powyższej zmiany
    będzie miało miejsce w najbliższych czasie, o czym zostaniecie Państwo
    poinformowani za pośrednictwem oddzielnej wiadomości. Jednocześnie
    przypominamy, że wyciągi ze wszystkich typów produktów dostępne są za
    pośrednictwem Serwisu Wyciągi Polbank24, znajdującego sią pod adresem
    https://wyciagi.polbank24.pl/ . Z poważaniem, Polbank EFG "

    --
    Kojer

  • 2. Data: 2009-12-04 09:20:14
    Temat: Re: Polbank - elektroniczne wyciągi
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 04 Dec 2009 10:05:00 +0100, Robert Kois napisał(a):

> [...]
    > Zrobili oddzielny system z oddzielnym loginem, dostępny po rezygancji z
    > papierowych w oddziale lub przez infolinię. Wyciągów kredytowych jescze

    Przy czym wyciagi.polbank24 jeszcze nie działa ;-)

    Ja się właśnie wypisałem z elektronicznych. Bo faktycznie teraz jest tak,
    że za ostatni miesiąc wyciągu nie mam. Dziś do nich przedzwonię i spytam
    jak chcą to rozwiązać.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-12-04 09:22:58
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 09:20:14 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Przy czym wyciagi.polbank24 jeszcze nie działa ;-)

    Sam serwis działa, ale zalogować się nie mogłem (założyć konta) bo nie
    zrezygnowałem z papierowych :). Ale to napisali dopiero po wklepaniu
    wszystkich danych w formularz :).

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2009-12-04 10:40:30
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Robert Kois pisze:
> [...]
    > papierowych w oddziale lub przez infolinię. Wyciągów kredytowych jescze nie

    Hmm, zeby wiedziec ile mam do splaty na KK wystarczy mi zakladka w
    panelu głownym. A system wyciagów działa, wlasnie sie zalogowalem,
    faktycznie nie ma jeszcze wyciagów KK ale z kont sa.

  • 5. Data: 2009-12-04 10:47:28
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 04 Dec 2009 11:40:30 +0100, spammtrapp napisał(a):

    > Hmm, zeby wiedziec ile mam do splaty na KK wystarczy mi zakladka w
    > panelu głownym. A system wyciagów działa, wlasnie sie zalogowalem,
    > faktycznie nie ma jeszcze wyciagów KK ale z kont sa.

    Tylko po co było robić oddzielny system zamiast dołożyć zakładkę do
    istniejącego to nie wiem ;). Ja mam tylko KK i raczej zostawie sobie
    papierowe wyciągi.

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2009-12-04 12:11:41
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    J_K_K pisze:
    > Ale po zalogowaniu do wyciągów
    > + papierowych nie dostajesz ?

    Oczywista oczywistosc cytujac klasyka. Ma sie albo to albo to.

  • 7. Data: 2009-12-04 12:23:20
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Robert Kois pisze:
    > Tylko po co było robić oddzielny system zamiast dołożyć zakładkę do
    > istniejącego to nie wiem ;). Ja mam tylko KK i raczej zostawie sobie
    > papierowe wyciągi.

    Ja tez tego nie rozumiem, wychodzi mi na to ze nie mieli by miejsca na
    obrazki do logowania :P

    A tak serio to pewnie to ze pierwszy system siedzi na serwerach w Grecji
    a drugi u nas na serwerach w kraju. Pewnie sa to rozwiazania od dwoch
    roznych dostawców, pewnie w roznych technologiach i majac przed soba do
    wyboru spiecie tego w logiczna calosc (logowanie, przekazanie sesji
    etc.) lub udostepnienie osobnych serwisów wybrali to drugie.

  • 8. Data: 2009-12-04 13:05:51
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> napisał(a):
    > No przeszli sami siebie.
    > Nie będą dostępne w aktualnym systemie, nie będą wysyłane mailem.

    Ja dostalem wyciagi do kont mailem w PDF (nawet dzialaja, wow). Haslo
    przyszlo SMSem. Nigdzie sie nie rejestrowalem, jedynie jakies 2 miesiace
    temu zglosilem na infolinii chec otrzymywania wyciagow mailem.
    Zobaczymy jak z KK, po 10-tym wygeneruje sie wyciag.

    --
    Sinus

  • 9. Data: 2009-12-04 14:49:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 04 Dec 2009 10:22:58 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Sam serwis działa, ale zalogować się nie mogłem (założyć konta) bo nie
    > zrezygnowałem z papierowych . Ale to napisali dopiero po wklepaniu
    > wszystkich danych w formularz

    U mnie nadal nie działa -- "nie udało się nawiązać połączenia".

    Natomiast 2 dni temu pojawiły się aneksy dla starokarciennych, którzy
    chcieliby jednak skorzystać z "cięcia procentowego". Normalnie fuks:
    przechodziłem koło oddziału, a wejdę i zapytam, pomyślałem sobie. I mam!

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 10. Data: 2009-12-04 14:55:54
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 14:49:08 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > U mnie nadal nie działa -- "nie udało się nawiązać połączenia".

    Ale łączysz się po https a nie http?

    > Natomiast 2 dni temu pojawiły się aneksy dla starokarciennych, którzy
    > chcieliby jednak skorzystać z "cięcia procentowego". Normalnie fuks:
    > przechodziłem koło oddziału, a wejdę i zapytam, pomyślałem sobie. I mam!

    No to ja sobie wymieniłem wcześniej, ale i tak visa już pęknięta była więc
    ponownie bym wymieniał. Średni czas życia visy polbankowej u mnie to pół
    roku, potem pęka na pasku :).

    --
    Kojer