  • 1. Data: 2009-12-04 20:46:31
    Temat: karta a prawny srodek platniczy w RP
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Dworzec Zachodni w Warszawie.
    Kasa miedzynarodowa (jakis Polonus AFAIR). Na drzwiach informacja -
    przyjmujemy tylko platnosci kartami platniczymi.
    Co na to zwolennicy (a raczej wyznawcy) fotowki?
    Przeciez ani chybi chodzi o to, zeby wydalo sie ze kol pmlb jezdzi
    autobusami do Londynu. Jakby zaplacil gotowka to nikt by sie o tym nie
    dowiedzial.

    TA

  • 2. Data: 2009-12-04 21:14:54
    Temat: Re: karta a prawny srodek platniczy w RP
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <T...@s...in.the.world>
    pl

    > Kasa miedzynarodowa (jakis Polonus AFAIR). Na drzwiach informacja -
    > przyjmujemy tylko platnosci kartami platniczymi.

    No i cacy - oby więcej takich przybytków, pod warunkiem, że obok znajduje
    się taka sama kasa która przyjmuje gotówkę i karty.

    Napisałem wyżej :) A fotówka jak mniemam to gotówka :)

    > Przeciez ani chybi chodzi o to, zeby wydalo sie ze kol pmlb jezdzi
    > autobusami do Londynu. Jakby zaplacil gotowka to nikt by sie o tym nie
    > dowiedzial.

    Napisz po ojczystemu o co ci chodzi bo chyba za bardzo w palnik dałeś
    dzisiejszego wieczoru ;)

  • 3. Data: 2009-12-04 23:12:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hfbsoc$dda$1@news.interia.pl>, "Valdi" <V...@v...pl>
    wrote:

    > <T...@s...in.the.world>
    pl

    > No i cacy - oby więcej takich przybytków, pod warunkiem, że obok znajduje
    > się taka sama kasa która przyjmuje gotówkę i karty.

    Ach, nie. Nic takiego tam nie bylo.

    > Napisałem wyżej :) A fotówka jak mniemam to gotówka :)

    Istotnie. Literowka.

    > Napisz po ojczystemu o co ci chodzi bo chyba za bardzo w palnik dałeś
    > dzisiejszego wieczoru ;)

    E, ja calkiem na trzezwo tak. Elementarna dedukcja.
    Z Dworca Zachodniego w Warszawie odjezdzaja autobusy rejsowe do Londynu.
    Pisalem o koledze, ktory wszedzie placi gotowka (podobnie jak chyba ty),
    bo ma obsesje, ze go bank (i tajne sluzby) sledzi.
    No i ma karte dzialajaca tylko w bankomatach UK.

    TA

  • 4. Data: 2009-12-05 09:05:32
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <T...@s...in.the.world>
    pl

    > Ach, nie. Nic takiego tam nie bylo.

    No to w takim razie jestem przeciw takim rozwiązaniom.

    > Pisalem o koledze, ktory wszedzie placi gotowka (podobnie jak chyba ty),

    Chcesz mnie obrazić? :)

    > bo ma obsesje, ze go bank (i tajne sluzby) sledzi.
    > No i ma karte dzialajaca tylko w bankomatach UK.

    A ten twój kolega nie jest przypadkiem tym osobnikiem, które ostatnio
    uprawiał na grupie krucjatę przeciwko bankom i kartom a tym samym wyznawał
    zasadę, że funkcja karty powinna się kończyć na wypłacie za jej
    pośrednictwem kasy z bankomatu bo wtedy bank wie o tobie jak najmniej? ;)

  • 5. Data: 2009-12-05 09:13:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hfd69s$rqt$2@news.interia.pl>, "Valdi" <V...@v...pl>
    wrote:

    > <T...@s...in.the.world>
    pl

    > znajduje

    > No to w takim razie jestem przeciw takim rozwiązaniom.
    Aha.

    > Chcesz mnie obrazić? :)

    Nie, ja tylko mam taki sposob bycia. Byc moze zreszta cos mi sie
    pomylilo.

> [...]
    > zasadę, że funkcja karty powinna się kończyć na wypłacie za jej
    > pośrednictwem kasy z bankomatu bo wtedy bank wie o tobie jak najmniej? ;)

    To nie jest moj kolega, ale wlasnie o niego mi chodzilo.

    TA

  • 6. Data: 2009-12-05 10:08:46
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <T...@s...in.the.world>news:Titus_At
    omicus-F83126.1013460512
    2...@n...onet.pl

    ty),

    > Nie, ja tylko mam taki sposob bycia. Byc moze zreszta cos mi sie
    > pomylilo.

    Nie no OK :) Niestety specyfika kraju, w którym spędzam większość swojego
    życia jest taka, że bez gotówki ani rusz. Dopiero jak odwiedzam rodzinne
    strony to sobie używam z plastikiem, wszędzie tam gdzie tylko mam taką
    możliwość.

  • 7. Data: 2009-12-06 02:12:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hfda0f$eu$1@news.interia.pl>, "Valdi" <V...@v...pl>
    wrote:

    > <T...@s...in.the.world>news:Titus_At
    omicus-F83126.1013460512
    > 2...@n...onet.pl

    > ty),

    > Nie no OK :) Niestety specyfika kraju, w którym spędzam większość swojego
    > życia jest taka, że bez gotówki ani rusz.

    Ojej. A co to za kraj, jesli wolno spytac?

    TA

  • 8. Data: 2009-12-06 09:30:15
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <T...@s...in.the.world>
    pl

    > Ojej. A co to za kraj, jesli wolno spytac?

    Niemcy.

  • 9. Data: 2009-12-06 20:32:09
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    T...@s...in.the.world napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >bo ma obsesje, ze go bank (i tajne sluzby) sledzi.
    >No i ma karte dzialajaca tylko w bankomatach UK.

    A nie używa przypadkiem spersonalizowanej Warszawskiej Karty Miejskiej
    (nawet po decyzji GIODO wszystkiego nie da się wyczyścić)?
    A komórkę wyłączył? :)

    Arek

  • 10. Data: 2009-12-07 03:33:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hfh480$fud$1@news.onet.pl>,
    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> wrote:

    > A nie używa przypadkiem spersonalizowanej Warszawskiej Karty Miejskiej
    > (nawet po decyzji GIODO wszystkiego nie da się wyczyścić)?

    W Londynie maja Oyster Card.

    > A komórkę wyłączył? :)

    Zapewne uznaje tylko anonimowe budki telefoniczne.

    TA