  • 11. Data: 2007-01-12 06:24:05
    Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    news:eo6k5e$di$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie. Pieniądze bym odzyskał, ale i zmienił bank, by w przyszłości się
    > podobne rzeczy nie zdarzały.

    Oraz wybrał pracę, w której pensję przelewa się na konto a nie wypłaca w
    gotówce.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 12. Data: 2007-01-12 07:07:40
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Pawel81 wrote:
    > Mam nadzieję, że informacje takie jak ta przyczynią się do poprawy
    > jakości usług w mbanku.

    Nie. mBank to taki fast food miedzy bankami. Nic za to nie placisz ale
    tez nie mozesz nic oczekiwac w zamian. Jesli cos sie zepsuje (co w tym
    banku ma miejsce czesto), albo bedziesz potrzebowal kontaktu z
    czynnikiem ludzkim to niestety jest pozamiatane i bujasz sie od
    konsultanta do konsultanta, nie mogac nic zalatwic.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2007-01-12 07:13:17
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Chris porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jeśli to jest takie oczywiste, to taka informacja OBOWIĄZKOWO powinna
    > znaleźć się na wpłatomacie!
    A na karcie do bankomatu widzisz napis zeby nie trzymac PINu razem z
    karta? Raczej nie. A trzymasz razem? Tez chyba nie. Bo to jest wlasnie
    oczywiste.
    Sam autor watku slusznie zauwazyl ze kazde urzadzenie moze sie popsuc.
    Wiec zeby zminimalizowac ew straty, pieniadze wplaca sie w transzach -
    bez wzgledu na to czy to bedzie bankomat mBanku czy tez jakiegos innego
    banku
    --
    badzio

  • 14. Data: 2007-01-12 07:17:46
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Jeśli to jest takie oczywiste, to taka informacja OBOWIĄZKOWO powinna
    > znaleźć się na wpłatomacie!

    I na bankomacie też, bo przecież mógłby zablokować
    całą kasę..
    A obok jeszcze napis "uwaga, twarda obudowa, uderzanie głową
    grozi uszkodzeniami ciała", "proszę nie wkładać części ciała do
    otworów urządzenia - grozi obcięciem" itd - jak w McDonaldzie
    na kubeczkach i każdej amerykańskiej torebce foliowej.

    Boję się co będzie za następne 20 lat... :)

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 15. Data: 2007-01-12 07:23:42
    Od: "Pawel81" <p...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Pawel81" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Spróbuj na to spojrzeć w ten sposób. Im więcej czasu pracownik obsługujący Twoje
    > zgłoszenie zużyje na kolejne odpowiadanie na Twoje pytania, tym później zwrócą
    > Ci pieniądze.

    Rekalmacji nie rozpatrują konsultanci mlinii z którymi rozmawiam, oni
    tylko udzielają informacji - albo raczej ich nie udzielają.

    >Skoro uważasz, że ban nienależycie wywiązuje się ze swoich
    > obowiązków, to go po prostu zmień. Glosowanie nogami jest najskuteczniejsze.

    Oczywiście jest to wariant który rozważanam w pierwszej kolejności,
    nie chciałbym tylko wpaść z deszczu pod rynnę.

  • 16. Data: 2007-01-12 07:28:15
    Od: "Pawel81" <p...@p...onet.pl>

    Miroo napisał(a):
> [...]

    Kwestią nie jest awaryjność bankomatu, kwestią jest poziom obsługi
    i brak dostępu do informacji o środkach pobranych przez urządzenie.
    Czas reklamacji równiez pozostawia wiele do życzenia, natomiast
    każdy z klientów godzi się na to podpisując umowę. Można tylko
    liczyć na dobrą wolę banku w kwestii wcześniejszego rozpatrzenia
    reklamacji - a zgodnie z tym co twierdzi mbank, jest to sprawa
    priorytetowa.

  • 17. Data: 2007-01-12 07:49:15
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Pawel81 wrote:
> [...]
    > liczyć na dobrą wolę banku w kwestii wcześniejszego rozpatrzenia
    > reklamacji - a zgodnie z tym co twierdzi mbank, jest to sprawa

    Zmien bank. Ja po tym jak ja czekalem na rozwiazanie mojego problemu
    jakies 3 miesiace przestalem ten bank traktowac powaznie.

    Uzywam go tylko do Allegro oraz do trzymania jakichs tam srodkow, z
    ktorymi nie wiem co zrobic na eMax+

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2007-01-12 08:04:31
    Od: "Kret" <m...@w...net.pl>

    >W ubiegłą sobotę urządzeniu tego typu
    >powierzyłem moje miesięczne zarobki

    Nie obraź się, ale mając 16 lat, jadąc na wycieczkę, miałem zakodowane w
    głowie, że całą kasę jaką biorę rozdzielam na 3 części ukryte w różnych
    miejscach żeby w razie problemu (kradzież, zguba) mieć za co wrócić do domu.
    A Ty do wpłatomatu wpakowałeś całą swoją pensję! Na dodatek sam piszesz, że
    masz świadomość awaryjności urządzeń, trochę to nielogiczne... Zalecam na
    przyszłość większą "higienę" w podejściu do współczesnych udogodnień.
    Niestety wiele osób wpada w taką pułapkę myślenia o niezawodności, nosząc
    przy sobie np. tylko jedną kartę płatniczą i doświadczając zonka przy
    odrzuconej transakcji.

    A co do infolinii - to temat bardziej rozległy, tyczący się wielu innych
    dużych banków. Wkurzałbym się jedynie na to, że nie ma wyraźnej
    priorytetyzacji zgłoszeń reklamacyjnych. Fakt, że coś trwa ileśtam dni jest
    zupełnie naturalny, w końcu zawierając umowę z bankiem akceptowałeś
    regulamin...

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 19. Data: 2007-01-12 08:09:52
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 11.01.2007 Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał/a:

    > Spodziewałeś się odpowiedzi w stylu:
    >
    > "Jaśnie Wielmożny Panie Hrabio! Jesteśmy zaszczyceni reklamacją, który
    > raczył
    > Jaśnie Pan Hrabia wystosować do nas, szarych zjadaczy chleba, żyjącego z
    > łaski
    > Jaśnie Pana. Nad jaśniehrabiowską reklamacją pracują obecnie hordy
    > strategów i
    > programistów, a w ramach rekompensaty za niedogodności oczekiwania podsyłamy
    > kurierem dziewki folwarczne, do dowolnego rozporządzenia przez Waszą
    > Hrabiowską
    > Niecierpliwość..." ?

    Bez przesady. Ale nawet w takim banku jak pkobp, gdy bankomat nie
    wyplacil mi pieniedzy a obciazyl konto, to pracownik banku sam
    zasugerowal abym napisal wniosek o warunkowe uznanie reklamacji do
    czasu jej rozpatrzenia. Dzieki temu pieniadze mialem tego samego dnia,
    moglem nimi obracac i naliczalo mi odsetki.

  • 20. Data: 2007-01-12 08:27:15
    Od: "Pawel81" <p...@p...onet.pl>

    Kret napisał(a):
> [...]
    > Niestety wiele osób wpada w taką pułapkę myślenia o niezawodności, nosząc
    > przy sobie np. tylko jedną kartę płatniczą i doświadczając zonka przy

    Hm, może zbytnio zaufałem urządzeniu. Transakcje realizowałem w
    dwóch turach, najpierw podałem pierwsza cześć gotówki -
    przeliczenie było ok, żadnych błedów ani zwrotów, skoro było ok,
    wsunąłem pozostałą cześć gotówki, przeliczenie odbryło się
    również bez większych problemów. Błąd wystąpił po potwierdzeniu
    transakcji.

    Zapewne lepszym rozwiązaniem byłoby uruchomienie transkakcji po
    pierwszej porcji banknotów - tak jedank nie uczyniłem. I pewnie
    można uznać to za błąd.

    Abstrahując od samej awarii, przypominam, że nie jest ona meritum
    sprawy. Zdarzenie uświadomiło mi jedynie jak traktowany jest klient w
    przypadku zgłoszenia i rozpatrywania reklamacji.