  • 1. Data: 2007-01-11 18:25:29
    Temat: Konto osobiste w jakim banku
    Od: "Pawel " <s...@g...pl>

    Witam
    Gdzie jest najwyzej oprocentowane konto osobiste??? Jaki bank polecacie???

  • 2. Data: 2007-01-11 19:01:21
    Temat: Re: Konto osobiste w jakim banku
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eo5vep$lri$1@inews.gazeta.pl, *Pawel * wrote:

    > Gdzie jest najwyzej oprocentowane konto osobiste??? Jaki bank
    > polecacie???

    Polecamy!!! Archiwum grupy!!!

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 3. Data: 2007-01-12 07:32:10
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Pawel wrote:
    > Jaki bank
    > polecacie???

    Z czystym sumieniem to nie moge polecic zadnego. Kazdy ma jakies wady
    (mniejsze lub wieksze).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-01-12 09:53:55
    Od: "Pawel " <s...@g...pl>

  • 5. Data: 2007-01-12 09:54:51
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    dobry do czego?
    jakie masz oczekiwania w stosunku do banku?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2007-01-12 11:19:33
    Od: "Rompal" <t...@g...pl>

    ja tam polecam inteligo albo mbank.
    Prawie kazdy ma konto w jednym albo drugim.
    Zatem pieniadze smiagaja z konta na konto za free i natychmiast - oplacalne
    przy transakcjach np. na allegro.
    Wniosek mozesz zlozyc przez internet np. tu: www.pieniadz.com.pl

  • 7. Data: 2007-01-12 11:30:46
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > ja tam polecam inteligo albo mbank.
    > Prawie kazdy ma konto w jednym albo drugim.
    > Zatem pieniadze smiagaja z konta na konto za free i natychmiast - oplacalne
    > przy transakcjach np. na allegro.

    pod warunkiem, ze przelew wykonujesz w ramach tych bankow

    w mBanku jest natomiast dodatkowy problem z wplata kasy, bezprowizyjnie
    tylko wplatomaty, ale jakie one sa mozna poczytac kilka postow wyzej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2007-01-12 11:33:54
    Od: "Marcin a.swistak" <a...@g...pl>

    Rompal <t...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Prawie kazdy ma konto w jednym albo drugim.
    > Zatem pieniadze smiagaja z konta na konto za free i natychmiast - oplacalne

    Tak Inteligo jest jak najbardziej OK, ale co mnie denerwowało to

    1. Długi czas autoryzacji podczas płacenia kartą i w wypłatach z ATMów
    2. Nagłe awarie. Kiedys musiałem pilnie wypłacic kase z bankomatu a tu
    awaria. Trwała kilka godzin w środku dnia !!! A kase musiłem miec na juz.
    Pożyczyłem kase na kilka godzin, ale az nie chce myslec co bybyło gdybym nie
    miał od kogo pożyczyc.

    Zamieniłem na PKO Inteligo Superkonto

    Drugie mam w BZWBK za darmo z MoneyKartą - śmiało moge polecic :)