  • 31. Data: 2007-01-13 12:37:15
    Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "S.T." <n...@p...onet.pl> writes:

    > Chciałem tylko nieśmiało zauważyć,
    > że to nie ja się tu wypłakuję ...

    Nic nie pisalem o placzu, ale chyba kazdy normalny czlowiek przyzna
    ze cos opisanego ponizej to co najwyzej jakas wersja eksperymentalna,
    ale na pewno nie produkt do normalnego uzytku:

    > - używane łyka nawet chętniej niż nówki
    > - niedowidzi ;-) - nówek czasem nie chce łykać i nimi 'pluje'
    > - czasem musi taką nówkę kilka razy 'obwąchać' nim zdecyduje się połknąć
    > -i nawet wiem jak 'zepsuć' ;)

    Nie mowie ze na to nie ma miejsca na "rynku" - pewnie jest, tyle ze
    bank powinien reagowac na ew. problemy troche szybciej / inaczej.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 32. Data: 2007-01-13 17:18:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 11 Jan 2007 13:49:21 -0800, "Pawel81" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >1. W moim przypadku awarię wpłatomatu (reklamację) musiałem
    >zgłosić na mlinii, pomimo że 3 metry od urządzenia znajdowała się
    >konsultantka mbanku (mkiosk).
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kiosk
    3. Obecnie - mały pawilonik, najczęściej handlowy.

    Od poczatku dzialania w mkiosku liczy sie tylko sprzedaz. Reklamacji
    nie uwzglednia sie.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 33. Data: 2007-01-13 21:13:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <eo7cc9$8lj$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Mithos" <f...@a...pl> wrote:

    > Nie. mBank to taki fast food miedzy bankami. Nic za to nie placisz ale
    > tez nie mozesz nic oczekiwac w zamian. Jesli cos sie zepsuje (co w tym
    > banku ma miejsce czesto), albo bedziesz potrzebowal kontaktu z
    > czynnikiem ludzkim to niestety jest pozamiatane i bujasz sie od
    > konsultanta do konsultanta, nie mogac nic zalatwic.

    Dokladnie takie odnioslem wrazenie kilka lat temu, kiedy skladalem
    wniosek o KK. Rozmowy z mLinia przypominaly rozmowy z botem.
    Od tamtego czasu trzymam u nich symboliczne 500zl i uzywam tej Zlotej
    Rybki.
    A moim 'glownym bankiem' jest VWBank Direct

    Pozdrav
    TA

  • 34. Data: 2007-01-14 13:49:07
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Mithos napisał(a):
    > Zmien bank.

    To jeszcze powiedz na jaki - zeby mial cos pokroju SFI z szerokim
    wyborem funduszy bez prowizji od zakupu/sprzedazy, aplikacje maklerska,
    _blyskawiczny_ podglad KK i niezle oprocentowana lokate avista - a to
    wszystko w jednym miejscu :) Dopoki nie potrzebujesz czynnika ludzkiego,
    mbank wypada bardzo korzystnie.

    Ja sie jeszcze na wplatomacie nie przejechalem - ale mam darmowe Konto24
    w pakiecie z Allekarta, i wplaty gotowkowe robie w oddzialach BZWBK - a
    potem przelew do mBanku (w WBK nie trzymam w zasadzie ani grosza).

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 35. Data: 2007-01-15 16:46:26
    Od: "p47" <p...@b...list.ru>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:eo6cs5$t6b$2@news.elsat.net.pl...

    > Spodziewałeś się odpowiedzi w stylu:
    >
    > "Jaśnie Wielmożny Panie Hrabio! Jesteśmy zaszczyceni reklamacją, który
    > raczył
    > Jaśnie Pan Hrabia wystosować do nas, szarych zjadaczy chleba, żyjącego z
    > łaski
    > Jaśnie Pana. Nad jaśniehrabiowską reklamacją pracują obecnie hordy
    > strategów i
    > programistów, a w ramach rekompensaty za niedogodności oczekiwania
    podsyłamy
    > kurierem dziewki folwarczne, do dowolnego rozporządzenia przez Waszą
> [...]

    Nie byłbym wcale taką reakcja zdziwiony:-), - w koncu ten bank istnieje, a
    jego pracownicy pobierają z niego pensję WYŁĄCZNIE dlatego, ze ja i inni
    klienci raczymy powierzać im swoje pieniądze!.
    A jak nam sie odwidzi (np. z powodu złej obsługi reklamacji) to wszyscy oni
    pójda na zielona trawkę!!
    Więc powodowani chocby własnym interesem powinni dbać o klienta!

    p47

  • 36. Data: 2007-01-15 16:49:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.01.2007 p47 <p...@b...list.ru> napisał/a:
> [...]
    > pójda na zielona trawkę!!
    > Więc powodowani chocby własnym interesem powinni dbać o klienta!

    Za duzo oczekujesz od pracownika z pokolenia "1200 brutto" :) On pracę,
    pracodawcę i jego klientów traktuje dokładnie tak samo, jak ma płacone,
    czyli chujowo.
    --
    Samotnik

  • 37. Data: 2007-01-16 14:44:21
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    >Nie, spodziewałem się, że kontakty z bankiem będą przynajmniej na
    >poziomie z sprzed zgłoszenia reklamacji. Polecam lekturę forum
    >mbanku, problem pogarszającej się obsługi jest wałkowany dość
    >często.

    Niestety mBank w kontaktach z klientem jest beznadziejny
    Puki nie musisz kontaktowac sięz mlinią i nie masz problemów jest ok
    Mają takie procedury i reguły że nic się nie da zrobić, konsultanci są
    nieczuli na nic i każdego klienta traktują jak oszusta, kombinatora lub
    złodzieja
    Mam tam konto od urodzenia mbanku i tylko dlatego że są darmowi za
    prowadzenie z nimi zostałem
    i nie mam u nich na koncie 500zł tylko kilka zer więcej
    ale oni mają procedury i regulaminy
    Korzystałem już z większości ich usług i powiem, że lepiej Cię obsłużą w
    każdym innym banku no może poza BPH i Citi :)

    pozdr
    Piotr