eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki(!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku › Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
  • Data: 2007-01-12 08:09:52
    Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 11.01.2007 Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał/a:
    > Pawel81 napisał(a):
    >
    > > Mam nadzieję, że informacje takie jak ta przyczynią się do poprawy
    > > jakości usług w mbanku.
    >
    > Spodziewałeś się odpowiedzi w stylu:
    >
    > "Jaśnie Wielmożny Panie Hrabio! Jesteśmy zaszczyceni reklamacją, który
    > raczył
    > Jaśnie Pan Hrabia wystosować do nas, szarych zjadaczy chleba, żyjącego z
    > łaski
    > Jaśnie Pana. Nad jaśniehrabiowską reklamacją pracują obecnie hordy
    > strategów i
    > programistów, a w ramach rekompensaty za niedogodności oczekiwania podsyłamy
    > kurierem dziewki folwarczne, do dowolnego rozporządzenia przez Waszą
    > Hrabiowską
    > Niecierpliwość..." ?


    Bez przesady. Ale nawet w takim banku jak pkobp, gdy bankomat nie
    wyplacil mi pieniedzy a obciazyl konto, to pracownik banku sam
    zasugerowal abym napisal wniosek o warunkowe uznanie reklamacji do
    czasu jej rozpatrzenia. Dzieki temu pieniadze mialem tego samego dnia,
    moglem nimi obracac i naliczalo mi odsetki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1