  • Data: 2007-01-12 15:11:27
    Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli przeczytałeś wątek do końca to wiesz, że Paweł bynajmniej nie
    > włożył całej kwoty na jeden raz...

    Nie chodzi o podział banknotów na 'mniejsze kupki'
    (owszem, zdarzyło mi się wpłacać 200 banknotów, tyle nie da się
    zapakować do dziury jednorazowo, ale da się wpłacić w jednej transakcji)
    bo to nic nie daje, tylko o dokonanie kilku wpłat
    zakończonych wydrukowaniem potwierdzenia wpłaty,
    tylko wtedy w razie czego nie stracisz dostępu do całości,
    bo albo część będzie wcześniej wpłacona,
    albo zostaniesz z częścią gotówki w ręce.