eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki(!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku › Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
  • Data: 2007-01-12 08:04:31
    Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
    Od: "Kret" <m...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >W ubiegłą sobotę urządzeniu tego typu
    >powierzyłem moje miesięczne zarobki

    Nie obraź się, ale mając 16 lat, jadąc na wycieczkę, miałem zakodowane w
    głowie, że całą kasę jaką biorę rozdzielam na 3 części ukryte w różnych
    miejscach żeby w razie problemu (kradzież, zguba) mieć za co wrócić do domu.
    A Ty do wpłatomatu wpakowałeś całą swoją pensję! Na dodatek sam piszesz, że
    masz świadomość awaryjności urządzeń, trochę to nielogiczne... Zalecam na
    przyszłość większą "higienę" w podejściu do współczesnych udogodnień.
    Niestety wiele osób wpada w taką pułapkę myślenia o niezawodności, nosząc
    przy sobie np. tylko jedną kartę płatniczą i doświadczając zonka przy
    odrzuconej transakcji.

    A co do infolinii - to temat bardziej rozległy, tyczący się wielu innych
    dużych banków. Wkurzałbym się jedynie na to, że nie ma wyraźnej
    priorytetyzacji zgłoszeń reklamacyjnych. Fakt, że coś trwa ileśtam dni jest
    zupełnie naturalny, w końcu zawierając umowę z bankiem akceptowałeś
    regulamin...

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1