  • Data: 2007-01-14 13:49:07
    Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos napisał(a):
    > Zmien bank.

    To jeszcze powiedz na jaki - zeby mial cos pokroju SFI z szerokim
    wyborem funduszy bez prowizji od zakupu/sprzedazy, aplikacje maklerska,
    _blyskawiczny_ podglad KK i niezle oprocentowana lokate avista - a to
    wszystko w jednym miejscu :) Dopoki nie potrzebujesz czynnika ludzkiego,
    mbank wypada bardzo korzystnie.

    Ja sie jeszcze na wplatomacie nie przejechalem - ale mam darmowe Konto24
    w pakiecie z Allekarta, i wplaty gotowkowe robie w oddzialach BZWBK - a
    potem przelew do mBanku (w WBK nie trzymam w zasadzie ani grosza).

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net