  • Data: 2007-01-12 23:44:51
    Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "S.T." <n...@p...onet.pl> writes:

    > Nie chodzi o podział banknotów na 'mniejsze kupki'
    > (owszem, zdarzyło mi się wpłacać 200 banknotów, tyle nie da się
    > zapakować do dziury jednorazowo, ale da się wpłacić w jednej transakcji)
    > bo to nic nie daje, tylko o dokonanie kilku wpłat
    > zakończonych wydrukowaniem potwierdzenia wpłaty,
    > tylko wtedy w razie czego nie stracisz dostępu do całości,
    > bo albo część będzie wcześniej wpłacona,
    > albo zostaniesz z częścią gotówki w ręce.

    Nie zapomnij o trzykrotnym splunieciu przez lewe ramie.

    Szczerze mowiac, nie rozumiem po j.ch. komu takie cos - bankomat,
    rozumiem, banku nie ma "wszedzie", a czasem trzeba niespodziewanie
    zaplacic gotowka. Ale wplatomat? Albo mam pieniedzy malo i wplacanie
    ich na konto jest bez znaczenia, albo mam ich wiecej i moge je sobie
    wplacic gdziekolwiek, nawet na poczcie (prowizja bedzie i tak duzo
    mniejsza niz cena ew. klopotow z wplatomatem) - przy czym oba zakresy
    sumy pieniedzy zachodza na siebie.

    mBank jest zupelnie dobrym bankiem do trzymania pieniedzy na koncie
    "oszczednosciowym" oraz do dokonywania rozliczen, ale wyplaty
    i zwlaszcza wplaty gotowki to raczej w innym banku.
    --
    Krzysztof Halasa