  • Data: 2007-01-12 08:27:15
    Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
    Od: "Pawel81" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kret napisał(a):
    > Nie obraź się, ale mając 16 lat, jadąc na wycieczkę, miałem zakodowane w
    > głowie, że całą kasę jaką biorę rozdzielam na 3 części ukryte w różnych
    > miejscach żeby w razie problemu (kradzież, zguba) mieć za co wrócić do domu.
    > A Ty do wpłatomatu wpakowałeś całą swoją pensję! Na dodatek sam piszesz, że
    > masz świadomość awaryjności urządzeń, trochę to nielogiczne... Zalecam na
    > przyszłość większą "higienę" w podejściu do współczesnych udogodnień.
    > Niestety wiele osób wpada w taką pułapkę myślenia o niezawodności, nosząc
> [...]

    Hm, może zbytnio zaufałem urządzeniu. Transakcje realizowałem w
    dwóch turach, najpierw podałem pierwsza cześć gotówki -
    przeliczenie było ok, żadnych błedów ani zwrotów, skoro było ok,
    wsunąłem pozostałą cześć gotówki, przeliczenie odbryło się
    również bez większych problemów. Błąd wystąpił po potwierdzeniu
    transakcji.

    Zapewne lepszym rozwiązaniem byłoby uruchomienie transkakcji po
    pierwszej porcji banknotów - tak jedank nie uczyniłem. I pewnie
    można uznać to za błąd.

    Abstrahując od samej awarii, przypominam, że nie jest ona meritum
    sprawy. Zdarzenie uświadomiło mi jedynie jak traktowany jest klient w
    przypadku zgłoszenia i rozpatrywania reklamacji.