  • Data: 2007-01-12 14:44:45
    Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12 Jan 2007 15:12:06 +0100, S.T. napisał(a):

    > Podobno 0.35% transakcji z wpłatomatów jest reklamowanych,
    > nie wiem czy to dużo czy mało, ale nawet gdyby to były ułamki promila,
    > to powierzanie maszynie jednorazowo takiej kwoty gotówki,
    > do której ewentualny brak dostępu spowoduje, że za 3 dni zaczniesz głodować
    > (w tym tonie jest gro lamentów) jest delikatnie mówiąc głupotą.

    Jeśli przeczytałeś wątek do końca to wiesz, że Paweł bynajmniej nie
    włożył całej kwoty na jeden raz. Okazuje się, że nawet włożenie
    pieniędzy na raty też nie zabezpiecza przed ich "połknięciem" przez
    wpłatomat. No ale zgodnie z Waszą teorią, zawsze jest winien klient.
    Jeśli już nie będzie innych argumentów, to zapewne dlatego, że wybrał
    ten bank, a nie inny :-/

    > /żeby była jasność: tryb i czas rozpatrywania reklamacji w mBanku
    > uważam za skandaliczny/

    To chociaż tyle :)

    --
    Pozdrowienia,