    From: "Endriu" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Ostateczna rozgrywka o podział świata ......
    Date: Fri, 28 Aug 2015 16:42:12 +0200

    > Bolszewickie zapędy udawania cenzora. W nosie mam Twoje świadectwo
    > moralności. Niczym się nie różnisz od polityków. Tak jak oni wiesz lepiej
    > jak mają inni postępować. Tak jak oni chcesz innym narzucać swój
    > światopogląd.
    > Goń się.

    Totus dziadu użeram się tutaj z tobą już dobrych pare lat, ale ty jak najtwardszy
    beton partyjny nic nie idziesz do przodu. Chłopie ileż można ci tłuc do głowy, że
    głosowaniem na Balcerowicza tylko zrobisz swojemu synowi pod górę. Ileż mam ci
    tłumaczyć, że Polska nie powinna iść drogą bogatych krajów europy zachodniej, bo nie
    jesteśmy bogatym krajem europy zachodniej i nakładanie na nas Unijnych dyrektyw
    odnośnie krzywizny banana, produkcji żarówek, oraz ograniczanie prędkości do 30 w
    terenie zabudowanym może się skończyć tylko tym czym skończyło się Grecji czyli
    plajtą systemu. Jeszcze raz powtarzam ci nie głosuj na kolejne przepoczwarzenia
    systemowe, bo idą one drogą zadłużania, nie głosuj na Ryszarda Petru czyli Leskza
    Balcerowicza, bo to nic nie da, rozbuduje tylko biurokracje, której i tak już jest w
    nadmiarze, i zagłosuj wreszcie na odpowiednich ludzi którzy w pierwszej kolejności
    zlikwidują ZUS nim będzie na jakiekolwiek zmiany za późno:

    Generalnie - system podatkowy na całym świecie jest zły! - prof. Robert Gwiazdowski
    https://www.youtube.com/watch?v=DZ6QjcGd4KY

    Endriu