  • Data: 2015-09-01 10:13:10
    Temat: Re: Ostateczna rozgrywka o podział świata ......
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pierwsza runda pojedynku za nami. Chinole puściły trochę obligów, a
    > amerykńce trochę dali popalić chińskiej giełdzie. Mój werdykt remis ze
    > wskazaniem na usiaków. Dlatego wskazanie a usiaków, bo sytuację na rynkach
    > (również i n aamerykańskiej giełdzie) uratowął bank centralny Chin :).

    Ale mam wrażenie, że to nie koniec. Mocniejsze instytucje grające na SP 500 pod trend
    boczny książkowo pozamykały pozycje bez start:

    http://images70.fotosik.pl/1145/a4100ea216b3a46d.png

    ... i widząc, że chińczyk po wybuchu w porcie może być mocno wku...wiony pewnie
    rozważają czy by tu czasami nie zacząć grać pod trend spadkowy. Wszyscy czekają na to
    co dalej mają zamiar zrobić skośnoocy ....
    Endriu