  • 1. Data: 2015-08-21 19:50:20
    Temat: Ostateczna rozgrywka o podział świata ......
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Tyle się dzieje, Chiny nawalają się z Amerykanami....:

    Chiny vs. USA - wyższy poziom konfrontacji
    http://independenttrader.pl/383,chiny_vs_usa_-_wyzsz
    y_poziom_konfrontacji.html

    https://charts.mql5.com/8/633/sp500-d1-admiral-marke
    ts-as.png

    ... Ruscy wespół z chinolami masakrują Turków:

    Turkey Enters Bear Market As Erdogan Calls New Elections, Consumer Confidence Crashes
    To Six Year Low
    http://www.zerohedge.com/news/2015-08-21/turkey-ente
    rs-bear-market-erdogan-calls-new-elections-consumer-
    confidence-crashes-si

    Putin zagroził zbudowaniem "wielkiego Stalingradu" w Syrii
    https://www.youtube.com/watch?v=8Wu_BMw-jOE&feature=
    youtu.be

    ...a tu cisza i nikt nic nie komentuje. Jak mawiała babcia Kiepska stoimy nad
    krawędzią "armagiedonu", a tu nikt nawet się do tego nie odniesie ?.

    Endriu

  • 2. Data: 2015-08-21 21:01:03
    Temat: Re: Ostateczna rozgrywka o podział świata ......
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > ..a tu cisza i nikt nic nie komentuje. Jak mawiała babcia Kiepska stoimy
    > nad krawędzią "armagiedonu", a tu nikt nawet się do tego nie odniesie ?.

    Ty razem ze Światem, o który się tak martwisz stoicie na krawędzi armagedonu
    odkąd Cie znam. Będzie jakieś 8 lat. Jest taki profesor od ekonomii, który
    też ciągle widzi armagedon. Nawet fundusz założył co to miał zarabiać nas
    spadkach. Już z 3 lata zarabia na tych spadkach. Ty tez zarabiaj razem z
    nim.

  • 3. Data: 2015-08-21 21:23:53
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Ty razem ze Światem, o który się tak martwisz stoicie na krawędzi
    > armagedonu
    > odkąd Cie znam.

    Uff. Odezwał się. Ostatni ciułącz VI Rzeczypospolitej - totus (z małej
    litery). A już myśałem, że wsyscy wyginęli.
    Widzisz totus, ostatnio narzekałeś, że WIG20 - odkąd Donek zajumał kasę z
    OFE - stoi w miejscu i nie dajesz rady przy okazji tego zjawiska nic
    zarobić. Ja ci totusie - euronaganiaczu, były wyborco Palikota,
    balcerowiczowski wolnorynkowcu -przypominam, że gdyby nie znacjonalizowana
    kasa z OFE to Donek z Kopaczową musieli by się podawac do dymisji tak jak
    wyprzedający restki majątku narodowego Cipras, a tak to jeszcze wyprzedają i
    zadłużają co tam jeszcze mogą.

    Ciekawy jestem jak głęboka będzie skala wyprzedaży SP500 i czy ta wymiana
    ciosów między Chinami, Ruskimi a amerykańcami i resztą świata to tak na
    poważnie, czy to tylko taka lokalna korekta.

    Endriu

  • 4. Data: 2015-08-21 22:46:47
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > zajumał kasę z
    > OFE

    Z Tobą trudno się rozmawia bo Ty, zdaje się, nie rozumiesz niektórych pojęć.
    Uważasz, że papiery w OFE są Twoje. Jak może coś takiego przyjść do głowy.
    Twoje to są środki płatnicze w portfelu. Możesz je wydać na co chcesz,
    możesz podrzeć i wyrzucić, możesz dać komuś jeżeli taka wola, możesz
    pożyczyć. Nad środkami w OFE nie masz żadnej władzy. Pełną władzę nad tymi
    papierami mają politycy. Tusk zajumał Ci pieniądze w momencie gdy zmusił Cię
    do zapłacenia podatków. W momencie wysłania pieniędzy do urzędu skarbowego
    środki płatnicze stały się własnością polityków. Wydali je na co chcieli.
    Chcieli zorganizować OFE za te środki, to nie pytając się nikogo, sobie
    zorganizowali. Chcieli zlikwidować to zlikwidowali. Ty ze swoimi środkami
    tez możesz tak zrobić. Jak wola to możesz włożyć ile chcesz do słoika, a jak
    Ci przejdzie ochota to wszystko wydać na lody i kino.
    Masz nie przemyślane pojecie własności.
    Własność ma pewne cechy.
    Własność nabywa się dobrowolnie. Własnością administruje się swobodnie.
    Środki w OFE tylko politycy nabyli z własnej woli na swoich warunkach i
    tylko oni swobodnie tymi środkami dysponują. To są środki polityków.
    Gdy na kolumnie Zygmunta napiszę kredą "Endriu" to ona od tego nie robi się
    Twoja. Tak jest z "Twoim" kontem w OFE. Tusk przełożył swoje środki z lewej
    kieszeni "OFE" do prawej "ZUS". Niczego Ci w tym momencie nie zajumał.
    Nie gorączkuj się tak bo Ci żyłka pęknie.

  • 5. Data: 2015-08-25 18:26:27
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Z Tobą trudno się rozmawia bo Ty, zdaje się, nie rozumiesz niektórych
    > pojęć.
    > Uważasz, że papiery w OFE są Twoje.

    Totus euronaganiaczu, przeciez twoi euroidole twórcy w/w reformy z
    Balcerowiczem i Buzkiem na czele mówili dokładnie wprost przeciwnie.
    Mówili, że każdy będize miał swoje konto i tam będzie gromadził swoje
    pieniądze. A wszystkie OFE miały niby tymi pieniedzmi obracać lepiej niż ZUS
    i emerytura z II filara miała być większa od tej z ZUS. Nie pamiętasz
    euronaganiaczu co obiecywała ta post
    kongesoliberlno-uniouniowolnościowaplatforiana banda euronaganiaczy ?.

    Nie pamiętasz tych skurwysynów oszustów jak kłamali w żywe oczy ?.

    Endriu

  • 6. Data: 2015-08-25 19:01:20
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > Nie pamiętasz tych skurwysynów oszustów jak kłamali w żywe oczy ?.

    Przejrzałeś ich od razu więc nie dałeś się nabrać. O co ten szum? Gadali
    kłamstwa ale Ty wiedziałeś jaka jest prawda.
    Ważne żebyś za tymi złodziejami kłamstw nie powtarzał.

    PS. Epitety pod moim adresem rozśmieszają mnie, ośmieszają Ciebie i pokazują
    Twoją pustotę. Nie wnoszą nic do rozmowy. Niepotrzebnie błaznujesz.

  • 7. Data: 2015-08-28 15:55:34
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > PS. Epitety pod moim adresem rozśmieszają mnie, ośmieszają Ciebie i pokazują
    > Twoją pustotę. Nie wnoszą nic do rozmowy. Niepotrzebnie błaznujesz.

    W mojej opini taki petent który głosował na Palikota jest zwykłym kmiotem i nie za
    bardzo chce mi się z kims takim dyskutować. Dieter przeprosił za głosowanie na Marte
    Patenę ....

    https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.biznes.wgpw
    /7-g3iEpdC0g/C3pjSd32j94J

    ... więc jak przeprosisz za głosowanie na tego palanta, i wyrazisz szczery żal za
    grzechy, to może jeszcze coś z ciebie będzie ....

    --
    Pozdrrawiam
    Endriu

  • 8. Data: 2015-08-28 16:07:24
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    >
    > ... więc jak przeprosisz za głosowanie na tego palanta, i wyrazisz szczery
    > żal za grzechy, to może jeszcze coś z ciebie będzie ....

    Bolszewickie zapędy udawania cenzora. W nosie mam Twoje świadectwo
    moralności. Niczym się nie różnisz od polityków. Tak jak oni wiesz lepiej
    jak mają inni postępować. Tak jak oni chcesz innym narzucać swój
    światopogląd.
    Goń się.

  • 9. Data: 2015-08-28 16:42:12
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > moralności. Niczym się nie różnisz od polityków. Tak jak oni wiesz lepiej
    > jak mają inni postępować. Tak jak oni chcesz innym narzucać swój

    Totus dziadu użeram się tutaj z tobą już dobrych pare lat, ale ty jak najtwardszy
    beton partyjny nic nie idziesz do przodu. Chłopie ileż można ci tłuc do głowy, że
    głosowaniem na Balcerowicza tylko zrobisz swojemu synowi pod górę. Ileż mam ci
    tłumaczyć, że Polska nie powinna iść drogą bogatych krajów europy zachodniej, bo nie
    jesteśmy bogatym krajem europy zachodniej i nakładanie na nas Unijnych dyrektyw
    odnośnie krzywizny banana, produkcji żarówek, oraz ograniczanie prędkości do 30 w
    terenie zabudowanym może się skończyć tylko tym czym skończyło się Grecji czyli
    plajtą systemu. Jeszcze raz powtarzam ci nie głosuj na kolejne przepoczwarzenia
    systemowe, bo idą one drogą zadłużania, nie głosuj na Ryszarda Petru czyli Leskza
    Balcerowicza, bo to nic nie da, rozbuduje tylko biurokracje, której i tak już jest w
    nadmiarze, i zagłosuj wreszcie na odpowiednich ludzi którzy w pierwszej kolejności
    zlikwidują ZUS nim będzie na jakiekolwiek zmiany za późno:

    Generalnie - system podatkowy na całym świecie jest zły! - prof. Robert Gwiazdowski
    https://www.youtube.com/watch?v=DZ6QjcGd4KY

    Endriu

  • 10. Data: 2015-08-28 17:45:32
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > tylko biurokracje, której i tak już jest w nadmiarze, i zagłosuj wreszcie
    > na odpowiednich ludzi którzy w pierwszej kolejności zlikwidują ZUS nim

    Jakiś czas temu zrozumiałem, że głosując wybieram ludzi, którzy mają mną
    rządzić. Ja nie potrzebuję nikogo, kto będzie rządził moim życiem. Jakie mam
    jeść banany czy z jaką prędkością jeździć i jakich używać żarówek. Nie
    potrzebuję prezydenta, posłów i senatorów.
    Wniosek jest prosty. Od wielu lat nie chodzę na wybory.
    Na wybory chodzą ludzie, których głównym pytaniem jest "jak żyć, panie
    premierze?" Ja wiem jak żyć i mnie premier nie jest potrzebny.
    Ty potrzebujesz innych by Ci ustawiali życie to chodź na wybory.
    Ja bardzo dobrze wiem co zrobić z owocami swojej pracy. Ile odłożyć na
    emeryturę, ile zainwestować, a ile przeznaczyć na funkcjonowanie. Ty nie
    wiesz, to się użeraj z politykami o to co oni zrobią z odebranymi Ci
    środkami.
    Każdy socjalizm kończy tak samo. Bankrutuje. To tylko kwestia czasu.
    Wcześniej jeszcze wprowadza totalitaryzm. Ale to tylko fragment cyklu.
    Ponieważ socjalizm i totalitaryzm noszą ludzie w głowach, tak jak Ty. To po
    bankructwie zmienia się tylko ekipa na nową, która wie lepiej od poprzedniej
    co jest dobre dla pozostałych. Odmawiają zapłaty starych długów i zaciągają
    nowe aż do kolejnego bankructwa. W Polsce rok 1989 to był taki przełom. Nowa
    ekipa wykasowała stare długi i stary totalitaryzm, zaciąga nowe długi i
    wprowadza swój totalitaryzm. Był czerwony teraz jest czarny.
    O tym by szanować zdanie innych nikt nie myśli.
    Wolność dla innych. To najbardziej znienawidzone pojęcie na świecie.