  • Data: 2015-08-21 21:23:53
    Temat: Re: Ostateczna rozgrywka o podział świata ......
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty razem ze Światem, o który się tak martwisz stoicie na krawędzi
    > armagedonu
    > odkąd Cie znam.

    Uff. Odezwał się. Ostatni ciułącz VI Rzeczypospolitej - totus (z małej
    litery). A już myśałem, że wsyscy wyginęli.
    Widzisz totus, ostatnio narzekałeś, że WIG20 - odkąd Donek zajumał kasę z
    OFE - stoi w miejscu i nie dajesz rady przy okazji tego zjawiska nic
    zarobić. Ja ci totusie - euronaganiaczu, były wyborco Palikota,
    balcerowiczowski wolnorynkowcu -przypominam, że gdyby nie znacjonalizowana
    kasa z OFE to Donek z Kopaczową musieli by się podawac do dymisji tak jak
    wyprzedający restki majątku narodowego Cipras, a tak to jeszcze wyprzedają i
    zadłużają co tam jeszcze mogą.

    Ciekawy jestem jak głęboka będzie skala wyprzedaży SP500 i czy ta wymiana
    ciosów między Chinami, Ruskimi a amerykańcami i resztą świata to tak na
    poważnie, czy to tylko taka lokalna korekta.

    Endriu