  • 1. Data: 2003-03-11 20:00:57
    Temat: Oprocentowanie preferencyjne w Multibanku
    Od: w...@p...onet.pl

    Witam,

    chcialem podzielic sie moimi "wspanialymi" wrazeniami ze wspolpracy z
    Multibankiem. Pare miesiecy temu wzialem tam kredyt zlotowkowy na mieszkanie
    (tak zwany Multiplan). Sam nie wiem co mnie akurat napadlo na ten bank.
    Niewazne.
    W zeszlym miesiacu zmienili tabele oprocentowania. I tu zaczyna sie najlepsze.
    Posiadam otwarte konto Aquarius czyli jestem traktowany w
    sposob "preferencyjny". Dzisiaj zmienilo sie oprocentowanie mojego kredytu z
    11,25% na 10,95%.
    Czuje sie zajeb.. wyrozniony, naprawde czuje ze jestem specjalnym klientem dla
    tego banku - klientem specjalnej troski - inaczej tych 0,3% nazwac nie mozna

    pozdrawiam i goraca polecam uslugi Multibanku innym fanatykom sado-maso

    pozdrawiam

    Wojtek

  • 2. Data: 2003-03-11 20:20:32
    Temat: Re: Oprocentowanie preferencyjne w Multibanku
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > tego banku - klientem specjalnej troski - inaczej tych 0,3% nazwac nie mozna

    Eh. A mówią, że Polak się potrafi cieszyć nawet z najmniejszych zmian na
    lepsze.
    Jak rozumiem Ciebie zadowoliłoby od razu np. 5 procent?
    A z tego co się orientuję, preferencyjność posiadania Aquariusa polega na
    _niższym_ oprocentowaniu, a nie na większych niż u innych, zmianach
    oprocentowania.
    Ale oczywiście mogę się mylić.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-03-11 21:39:03
    Od: k...@p...onet.pl

    No cóż, przyznam, że doskonale rozumiem rozgoryczenie. W końcu stopy procentowe
    znacznie bardziej spadają od depozytów niż kredytów. Sprawa MultiBanku
    szczególnie interesuje mnie z racji zawodu. Ostatnio coraz częściej słyszę na
    temat tej instytucji. Myślę, że osoby, które tutaj szukają uwolnienia emocji to
    tak naprawdę najlepsi klienci dla tego banku widać, że im jeszcze zależy z
    jakiś powodów na tej instytucji, a przecież bank jest dla ludzi i dobrzeby było
    gdyby klienci pozostali na długie lata. Problem w tym, że MultiBank obmyśla
    strategie pozyskania nowych klientów nie dbając o starych, ale nie wróżę temu
    dobrze. Wkrótce znajdzie się jakiś nowy bank złoży nowe dogodniejsze propozycje
    refinansowania kredytów, oprocentowania lokat, itd. i nagle MultiBank zacznie
    doceniać starych klientów. Słyszałem o ofercie Aquarius i jak najbardziej nie
    dziwię się rozgoryczeniu. Nowi dobrze zasilający konta klienci są traktowani o
    wiele lepiej, niż dobrze zarabiający klienci z kontem Aquarius, którzy
    otworzyli sobie konta teraz, a kredyty pobrali wcześniej. Oferta dla vipów jest
    jak najbardziej na miejscu, ale nie można gorzej traktować starych vipów, dla
    których kiedyś nie było oferty, od tych którzy dopiero teraz przychodzą. W
    końcu to ci klienci, którzy już trochę korzystają z Multibanku, zasilają jego
    skarbiec, nawet jeśli dopiero teraz zamieli swój ROR na Aquariusa. Jednak tym
    klientom bank nie zapewni lepszego oprocentowania, a tym którzy dopiero
    przychodzą tak. PARADOKS. To działanie krótkoterminowe. Wkrótce kto się ceni
    zacznie uciekać. Dziwi to jednak w banku, który tak zapewnia o swej
    przychylności. Nikt kto stara się o godziwe warunki spłaty kredytu nie chce
    banku oszukać, wręcz przeciwnie świadczy to o tym, że chce go spłacać i to być
    może przez długie lata. Taki klient to skarb. Przecież banki z tego żyją.
    MultiBankowa polityka jest tym czasem o tyle dziwna, że zachowuję się tak jakby
    chciał się strasznie szybko wzbogacić, a co będzie dalej nie ważne. Produkty
    MultiBanku to typowe przykłady pięknie opakowanych prezentów, w których środku
    jest to na co Państwo narzekacie. Oferta MultiBanku jest bardzo rozległa i daje
    teoretycznie niesamowite możliwości na tle innych banków, ale czy ktoś
    sprawdzał czy niektóre z nich są wogóle osiągalne. Czy w rzeczywistości nie
    sprowadzają się do haseł reklamowych przyciągających ludzi. MultiPlan słyszałem
    o nim wiele, tak wiele, że wkrótcę napiszę poważny artykuł. Piszcie jeśli ktoś
    się rozczarował. Bądź przedstawiono mu inne warunki niż obiecywano, albo w
    trakcie spłaty kredytu robiono jakieś trudności. To bardzo ważne i nie może
    pozostać bez echa. Pozdrawiam. Kostek

  • 4. Data: 2003-03-12 08:43:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > trakcie spłaty kredytu robiono jakieś trudności. To bardzo ważne i nie może

    Eh. Szykuje sie kolejny (nie)rzetelny artykul?
    Jakis wylew dziennikarstwa na grupie, czy jak?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-03-12 08:56:13
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > trakcie spłaty kredytu robiono jakieś trudności. To bardzo ważne i nie może
    > pozostać bez echa. Pozdrawiam. Kostek

    Dopiero teraz zerknalem.
    Wiesz - nie za bardzo lubie ludzi, ktorzy rozmawiaja sami ze soba.

    W pierwszym artykule:

    Wiec jesli mozesz, to skoncz juz te zabawe i idz do innej piaskownicy :/

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-03-12 10:02:25
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    mozna

    > pozdrawiam i goraca polecam uslugi Multibanku innym fanatykom sado-maso

    Jesteś rozczarowany tym, ze Ci obniżyli oprocentowanie? Może pomyliło Ci się
    z depozytami? ;-))) Zawsze możesz przejść do Peako SA :-)

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2003-03-12 10:03:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tia, a juz mialem pisac, ze jak jakis bank zaczyna stanowiuc
    konkurencje, to zaraz na pbb pojawia sie fala zalow. Co ciekawe
    zazwyczaj sa to posty od ludzi, ktorzy nigdy wczesniej i nigdy pozniej
    tutaj nie pojawiaja sie.

    Kiedys atak byl na Lukasa, teraz na Multi... Ech...

    P.S. A slyszaeliscie, ze BZ WBK chce przeniesc siedzibe z Wroclawia do
    Wawy??? (plany)

  • 8. Data: 2003-03-12 11:48:00
    Od: s...@p...onet.pl

    > W pierwszym artykule:
    >
    > Wiec jesli mozesz, to skoncz juz te zabawe i idz do innej piaskownicy :/

    a to cos takiego niespotykanego, ze powtarzaja sie adres IP? dynamiczne adresy,
    kawiarenki internetowe itd

  • 9. Data: 2003-03-12 11:49:10
    Od: s...@p...onet.pl

    > Jesteś rozczarowany tym, ze Ci obniżyli oprocentowanie? Może pomyliło Ci się
    > z depozytami? ;-))) Zawsze możesz przejść do Peako SA :-)

    w sumie mu sie nie dziwie, multi przeciez sie chyba chwalil, ze spadlo
    przecietnie o jeden procent

  • 10. Data: 2003-03-12 12:09:09
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    W wiadomości news:b4n0ig$nb3$1@news.onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):
    > P.S. A slyszaeliscie, ze BZ WBK chce przeniesc siedzibe z Wroclawia do
    > Wawy??? (plany)

    O tym, ze WBK (jeszcze wtedy) chce przeniesc sie z Poznania do Wawy juz mowi
    sie od 5 czy 6 lat - jak na razie im sie nie udalo ;-)
    Ostatnim razem plotka glosila, ze beda w tym nowym budynku na miejscu
    Orbisu, Krolewska/Marszalkowska.

    Przemek