  • 11. Data: 2010-02-08 12:02:13
    Temat: Re: Opłaty
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    >wiadomości news:Xns9D18EBED139CFbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > kłocic sie nie bede, niesmak pozostał. Skonczy sie lokata, pozegnam bank z
    > moimi oszczednosciami, podobnie zegnałem sie bodaj z WBK, kiedy pobrali
    > opłate za zablokowanie zgubionej karty.

    Ha ha Dobra;))
    Lukas wprowadzi atrakcyjna lokatę i przywitasz ich na nowo.
    Z depozytariuszami tak jest. Obrazaja się ale szybko im przechodzi. Znam to
    z doświadczenia.
    Pamietam ile osób na tej grupie tweirdziło że wycofa kase z lukasa jak była
    sprawa ze złotnikiem któremu z konta zginaeła kasa i bank w pierwszej chwili
    negatywnie rozpatrzył reklamacje.
    Wszyscy wycofali?
    Sprawdzamy?;)))
    Takie grożenie packą na muchy słoniowi

    Krzysiek

  • 12. Data: 2010-02-08 13:38:31
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "kris" news:hkoug5$fic$1@news.onet.pl

    > Ha ha Dobra;))
    > Lukas wprowadzi atrakcyjna lokatę i przywitasz ich na nowo.
    > Z depozytariuszami tak jest. Obrazaja się ale szybko im przechodzi. Znam
    > z doświadczenia.

    Nie ze wszystkimi :)

  • 13. Data: 2010-02-08 14:25:15
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ze wszystkimi :)

    że nie ze wszystkimi to fakt. Wszędzie są jakieś wybitne jednostki.
    Wiekszość obrazonych na jakąś instytucje finansowa wraca do niej w
    podskokach gdy pojawi się jakaś atrakcyjna oferta,.
    Szczególnie depozytariusze liczyc potrafią. Skoro co niektórzy potrafią
    kilkadziesiat kont oszczędnościowych zakładac aby zyskać na kazdym z nich 1
    grosz to tym bardziej wrócą w podskokach do znienawidzonej instytucji gdy
    będzie możliwość zarobienia dwóch groszy wiecej;)))
    A czytajac od dłuższwego czasu ta grupę to widze że niektórzy jej userzy
    machali ręka w strone conajmniej kilkunastu juz instytucji;))
    A liczba tych instytucji jest ograniczona więc trzeba bedzie za granice
    Polski się przenieść jak się na wszystkich obrazi;)))

    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-02-08 14:39:57
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:Xns9D18D217FA0ABbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Valdi V...@v...pl ...

    > Nadal?

    No chyba właśnie m. in. Ty deklarowałeś ze zamykasz u nich konto półtora
    roku temu jak wybuchła afera z jubilerem w Lukasie;))

    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-02-08 14:42:14
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:Xns9D18EBED139CFbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik MarcinF m...@i...pl ...
    > moimi oszczednosciami, podobnie zegnałem sie bodaj z WBK, kiedy pobrali

    Półtora roku temu żegnałeś sie juz z Lukasem i jak widac pożegnać sie nie
    mogłeś;))

    Krzysiek

  • 16. Data: 2010-02-08 15:48:45
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "kris" news:hkp7nt$bqj$1@news.onet.pl

    > No chyba właśnie m. in. Ty deklarowałeś ze zamykasz u nich konto półtora
    > roku temu jak wybuchła afera z jubilerem w Lukasie;))

    nigdy nie miałem konta w lukas banku i mieć nie zamierzam :)

  • 17. Data: 2010-02-08 15:57:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kris k...@p...onet.pl ...

> [...]
    > instytucji;)) A liczba tych instytucji jest ograniczona więc trzeba
    > bedzie za granice Polski się przenieść jak się na wszystkich

    wiesz, jednego jestem pewien - za jakis czas likwiduje konto w polbanku i
    jestem wrecz pewien, ze dopóki bedzie obowiazywał ich system komputerowy z
    instalowaniem certyfikatów - nie zaloze u nich konta, no chyba, ze beda
    mieli jakas naprawde super oferte, wyprzedzajacą rynek o dwie długosci. Ale
    w to nie wierze.

  • 18. Data: 2010-02-08 15:57:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kris k...@p...onet.pl ...

    > Ha ha Dobra;))
    > Lukas wprowadzi atrakcyjna lokatę i przywitasz ich na nowo.
    > Z depozytariuszami tak jest. Obrazaja się ale szybko im przechodzi.
    > Znam to z doświadczenia.

    bardzo mozliwe, aczkolwiek akurat z Lucasa korzystam od dosc dawna, a nie
    tylko z okazji załozenia lokaty. Co prawda nie jako konto głowne, ale jako
    pomocnicze, gdzie zawsze trzymam troche gotówki na wszelki wypadek.

> [...]
    > była sprawa ze złotnikiem któremu z konta zginaeła kasa i bank w
    > pierwszej chwili negatywnie rozpatrzył reklamacje.

    złotnikiem?
    To chodzi o te sytuacje, co jakies loginy podglądnieto w banku?

  • 19. Data: 2010-02-08 16:14:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kris k...@p...onet.pl ...

    > No chyba właśnie m. in. Ty deklarowałeś ze zamykasz u nich konto półtora
    > roku temu jak wybuchła afera z jubilerem w Lukasie;))

    masz, racje dokładnie tak było.
    Ostały sie jednak konta rodziny. Pewnie dlatego, ze zapomniałem o tej
    sytuacji. Dobrze, ze odswierzyłes mi pamiec. A moze sytuacja wyjasniła sie
    na korzysc klienta?

  • 20. Data: 2010-02-08 16:14:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Valdi V...@v...pl ...

    > nigdy nie miałem konta w lukas banku i mieć nie zamierzam :)

    pewnie dlatego kris pisał do mnie :0
    Swoja szosa, pamiętliwa bestia :)))))