eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 1. Data: 2010-02-06 13:11:02
    Temat: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Czy ktoś jeszcze NIE dostał wyciągu elektronicznego z Eurobanku za
    styczeń? Nie wiem, czy już składać kolejną reklamację, czy jeszcze
    poczekać kilka dni.


  • 2. Data: 2010-02-06 16:17:24
    Temat: Re: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    ja dostaje miedzy 3-10 kazdego miesiaca....




  • 3. Data: 2010-02-06 17:47:58
    Temat: Re: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
    Od: "Rycho" <k...@o...eu>

    Moje wyciągi docierają także ok 10 dnia miesiąca i dla mnie fajnie bo w jednym
    pakiecie.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 4. Data: 2010-02-07 12:04:51
    Temat: Re: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    XYZ pisze:
    > Czy ktoś jeszcze NIE dostał wyciągu elektronicznego z Eurobanku za
    > styczeń? Nie wiem, czy już składać kolejną reklamację, czy jeszcze
    > poczekać kilka dni.

    Sprawdziłem i od czerwca 2009 nie dotarły wyciągi z sierpnia i października.
    Za to z grudnia dostałem 2 :) Wszystkie przychodziły 5-tego około godz 9. Ze stycznia
    też nie mam.
    Ciekawy ten system...

    --
    pozdrawiam
    Ralf


  • 5. Data: 2010-02-07 12:16:42
    Temat: Re: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-07 13:04, Ralf wrote:
    > XYZ pisze:
    >> Czy ktoś jeszcze NIE dostał wyciągu elektronicznego z Eurobanku za
    >> styczeń? Nie wiem, czy już składać kolejną reklamację, czy jeszcze
    >> poczekać kilka dni.
    >
    > Sprawdziłem i od czerwca 2009 nie dotarły wyciągi z sierpnia i
    > października.
    > Za to z grudnia dostałem 2 :) Wszystkie przychodziły 5-tego około godz
    > 9. Ze stycznia też nie mam.
    > Ciekawy ten system...
    >
    Tak, jak już pisałem wcześniej do mnie nie docierają od października (2
    razy już reklamowałem) a znajomej brakuje sierpnia i też od listopada (3
    razy już reklamowane, z czego przysłali wyciąg za lipiec - już
    3-krotnie). Cholery można dostać.
    Najgorsze jest dzwonienie tam. Każą czekać a np. nie pobierają danych,
    więc i tak nie wiedzą z kim rozmawiają.


  • 6. Data: 2010-02-07 23:04:35
    Temat: Re: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hkmavd$vb2$...@n...onet.pl...
    > Tak, jak już pisałem wcześniej do mnie nie docierają od października (2
    > razy już reklamowałem) a znajomej brakuje sierpnia i też od listopada (3
    > razy już reklamowane, z czego przysłali wyciąg za lipiec - już 3-krotnie).
    > Cholery można dostać.

    Sprawdź adres mailowy w systemie. Mnie sami zmienili na błędny bo im się
    prawidłowy nie spodobał - i wyciągi nie przychodziły. Jak zmieniłem ponownie
    na właściwy to raz na 2-3 miesiące coś dostaję...

    JS


  • 7. Data: 2010-02-08 10:59:55
    Temat: Re: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 00:04:35 +0100, Ianus napisał(a):

    >> Tak, jak już pisałem wcześniej do mnie nie docierają od października (2
    >> razy już reklamowałem) a znajomej brakuje sierpnia i też od listopada (3
    >> razy już reklamowane, z czego przysłali wyciąg za lipiec - już 3-krotnie).
    >> Cholery można dostać.
    > Sprawdź adres mailowy w systemie. Mnie sami zmienili na błędny bo im się
    > prawidłowy nie spodobał - i wyciągi nie przychodziły. Jak zmieniłem ponownie
    > na właściwy to raz na 2-3 miesiące coś dostaję...

    Ja od kwietnia 2008 mam wszystkie ale styczniowy jeszcze nie dotarł.
    Zdecydowana większość przychodziła 5 następnego miesiąca. Raz był 7 a dwa
    razy 9. Grudniowy przyszedł w 2 egzemplarzach.

    --
    Kojer


  • 8. Data: 2010-02-12 18:26:50
    Temat: Re: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 06 Feb 2010 14:11:02 +0100, XYZ napisał(a):

    > Czy ktoś jeszcze NIE dostał wyciągu elektronicznego z Eurobanku za
    > styczeń? Nie wiem, czy już składać kolejną reklamację, czy jeszcze
    > poczekać kilka dni.

    Wyciąg za styczeń właśnie dotarł.
    --
    Kojer


  • 9. Data: 2010-02-13 09:25:58
    Temat: Re: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
    Od: "P." <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XYZ <j...@m...bin> napisał(a):

    > Czy ktoś jeszcze NIE dostał wyciągu elektronicznego z Eurobanku za
    > styczeń? Nie wiem, czy już składać kolejną reklamację, czy jeszcze
    > poczekać kilka dni.

    Zobacz czy w spamie nie wylądowało, czasem ich maile z wyciągami przez
    filtry na serwerach nie przechodzą.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 10. Data: 2010-02-13 10:30:36
    Temat: Re: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-13 10:25, P. wrote:
    > XYZ<j...@m...bin> napisał(a):
    >
    >> Czy ktoś jeszcze NIE dostał wyciągu elektronicznego z Eurobanku za
    >> styczeń? Nie wiem, czy już składać kolejną reklamację, czy jeszcze
    >> poczekać kilka dni.
    >
    > Zobacz czy w spamie nie wylądowało, czasem ich maile z wyciągami przez
    > filtry na serwerach nie przechodzą.
    >
    Spoko, zawsze takie rzeczy sprawdzam. Nie tylko mnie nie dochodzi od 3
    miesięcy, a używamy zupełnie innych skrzynek. Ale jak już zaczęli ją
    realizować to wysłali trzy razy za lipiec, ale po pozostałych ani śladu.
    W placówe nic się nie da zrobić, podobno nie mają dostępu do takich
    rzeczy jak odpowiedzi na reklamację. Mogą co najwyżej ją przesłać dalej,
    jak na infolinii. A niektórzy z pracujących na infolinii wydają się nie
    mieć kontaktu ze światem i nie są w stanie zrozumieć prostych rzeczy.
    Wreszcie ostatnio udało mi się złożyć reklamację z żądaniem odpowiedzi
    pisemnej.
    Ostatecznie wyłączę te wyciągi, wymażę e-mail z ich bazy danych i włączę
    ponownie w placówce. Może wtedy zaskoczy.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1