  • 1. Data: 2010-02-07 11:21:31
    Temat: Inteligo nie chce przyjąć przelewu na PKOBP
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Dzwoniłęm - okazuje się, że przelewy z datą z przyszłości na inne banki
    mógłbym sobie wprowadzić, ale jeśli odbiorcą jest PKOBP to na razie nie
    mogę takiego przelewu zadeklarować.
    Problem miał ustąpić po 12:00 w niedzielę ale trwa nadal - ciekawe co im
    za różnica dla kogo przelew przyjmują - nie wystarczyłaby formalna
    poprawność danych?
    *** blad ***

  • 2. Data: 2010-02-07 12:38:44
    Temat: Re: Inteligo nie chce przyjąć przelewu na PKOBP
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    blad wrote:
> [...]
    > Problem miał ustąpić po 12:00 w niedzielę ale trwa nadal - ciekawe co
    > im za różnica dla kogo przelew przyjmują - nie wystarczyłaby formalna

    pewnie z PKOBP mają łącze jakąś wewnetrzną bankosiecią PKO (nie przez
    KIR).
    (inne oprogramowanie - nie to z Inteligo/Bankgeselschaft Berlin Polska.

    --
    Pozdrowienia!
    M.