  • 21. Data: 2010-02-09 12:48:44
    Temat: Re: Opłaty
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    wiadomości
    > bardzo mozliwe, aczkolwiek akurat z Lucasa korzystam od dosc dawna, a nie
    > tylko z okazji załozenia lokaty. Co prawda nie jako konto głowne, ale jako
    > pomocnicze, gdzie zawsze trzymam troche gotówki na wszelki wypadek.

    Czy to jest "Lukas Pro"? Jeżeli tak, to zobacz sobie nowe TOiP. :(
    http://www.lukasbank.pl/download/toip_konta_2010_02_
    15.pdf

    wiatrak

  • 22. Data: 2010-02-09 14:20:00
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 17:57:59 +0100, Valdi napisał(a):

    > A jaki bank ma takie kretyński zapis w swoim TOiP? bo mi po za jakimś
    > spółdzielczym przybytkiem nic do główki nie przychodzi.

    Raiffeisen. I kosztuje to, bagatela, 50zł.
    http://www.raiffeisen.pl/content/klienci_biznesowi/r
    achunki/klienci_biznesowi-rachunki-dokumenty/tabela_
    oplat_i_prowizji

    > IMHO za takie zagrywki ze strony banku poważnie bym się zastanowił czy już
    > nie czas pomachać im łapką na pożegnanie :)

    Kolega się na to nadział i się wściekł. Mieli z niego całkiem niezłe
    przychody, ale jak doszło co do czego, to nie chcieli zrezygnować z tych
    pięciu dych. To się wyniósł do BRE.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl