    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odrzucenie przelewu Elixir?
    Date: Thu, 22 Apr 2010 12:30:38 +0200
    Sender: k...@h...pl

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 11:29:37 +0200, Tommy napisał(a):

    > Wyobraźmy sobie beneficjenta "Stanisław Kwiatkowski"
    > i co teraz bank powinien odrzucić wszystko poniżej, czy też to akceptować.

    Już o tym dyskutowalismy parokrotnie na grupie.

    > Tym bardziej że w umowie (jak i w regulaminie )z EB miałem zapis "Bank
    > posługuje się wyłącznie numerem rachunku bankowego .." co rozumiem jako że
    > inne rzeczy nie są istotne i jeśli tylko numer rachunku sie zgadza to
    > przelew bedzie wykonany.

    Ja tam widzę:
    IV. Dysponowanie Kontem
    § 13
    1. Wpłaty na Rachunek moga byc dokonywane w formie:
    [...]
    b) bezgotówkowej - przelewem z innego rachunku
    prowadzonego przez dowolny bank.
    [...]
    3. Wpłacajacy jest odpowiedzialny za skutki wynikłe z
    podania niewłasciwych danych w dyspozycji wpłaty.

    --
    Kojer