eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdrzucenie przelewu Elixir? › Re: Odrzucenie przelewu Elixir?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odrzucenie przelewu Elixir?
    Date: Thu, 22 Apr 2010 11:52:54 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 28
    Message-ID: <hqp69n$kg4$1@news2.ipartners.pl>
    References: <hqnl5k$2tho$1@news2.ipartners.pl> <hqos50$ja5$2@inews.gazeta.pl>
    <hqovdv$5ta$1@node1.news.atman.pl> <hqp2gm$iij$1@news2.ipartners.pl>
    <hqp3q3$6jq$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-89-174-118-240.multimo.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1271929975 20996 89.174.118.240 (22 Apr 2010 09:52:55
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Apr 2010 09:52:55 GMT
    In-Reply-To: <hqp3q3$6jq$1@node1.news.atman.pl>
    X-Priority: 3
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:525555
    [ ukryj nagłówki ]


    "Tommy" <t...@o...SPAM.pl> wrote in message
    news:hqp3q3$6jq$1@node1.news.atman.pl...
    >
    >> Bylem w Eurobanku, twierdza, ze nie bylo zadnego przelewu przychodzacego
    >> i
    >> potem zwracanego przez bank.
    >
    > W eurobanku podobnie miałem (twierdzili że może to KIR albo mój bank nie
    > wysłał ).
    > W na infolini mówili oraz w poczcie wewnetrznej (Uprzejmie informujemy, że
    > informacje dotyczące przyczyn odrzucenia przelewu można uzyskać tylko
    > poczas wizyty w dowolnej placówce Euro Banku.) a w oddziale pani mówi że
    > ona tu nie ma takich informacji.
    > Ponieważ miałem potwierdzone z banku którego wysyłałem pieniądze powód
    > odrzucenia napisałem jeszcze raz reklamace szczegółowo przez pocztę
    > wewnętrzną i wtedy dopiero się przyznali, ale że tak jest dobrze.
    >
    > Po innych wpadkach takich jak windykacja w EB sprawa sprzed kilku miesięcy
    > oraz to że nie realizują pewnych przelewów, lepiej nie mieć z nimi za
    > dużo wspólnego.

    Tym razem to sprawa Opena. Po kolejnym telefonie przyznali sie, ze przelew
    cofnelo u nich, czyli sami go nie wyslali do KIR. Podejrzewam, ze jest to
    zwiazane z nowym systemem Opena, ktory wprowadzaja.
    Sprobowalem zlozyc wniosek na lokate przez ten nowy system i nie przychodzi
    zadne potwierdzenie, wnioskuje, ze ten nowy system nie dziala poprawnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1