eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - zlodziejstwo › Re: Odp: Inteligo - zlodziejstwo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!not-for-mai
    l
    From: Roman Kubik <W...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odp: Inteligo - zlodziejstwo
    Date: 4 Feb 2002 21:01:56 GMT
    Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
    Lines: 15
    Sender: Romek <r...@f...sb.gov.pl>
    Message-ID: <a3mss4$rli$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    References: <a3k9s2$hen$1@news.tpi.pl> <a3kaft$nk5$1@news.tpi.pl>
    <a3mh9u$mbk$1@szmaragd.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: net5.telkab.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: tin/pre-1.4-19990216 ("Styrofoam") (UNIX) (Linux/2.2.9-27mdkR (i586))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:160451
    [ ukryj nagłówki ]

    > Każdy z Banków wzrost cen tłumaczy koniecznością podniesienia
    > standardu usług, ale tak naprawdę to nic się nie zmienia, a poziom usług
    > systematycznie spada.

    ;-) ;-) ;-)
    jakby poziom uslug rosl, to koszty by malaly - infolinki nie bylyby tak
    potrznbe do tlumaczenia i zbierania jobow, klient nie musialby w obawie
    o swoje przelewy odwiedzac storny banku codziennie a starczyloby raz
    na tydzien wiec slabszy sprzet, slabsze lacza bylyby wystarczajce.
    wzrost kosztow oznacza pogorszenie jakosci uslug albo odwrotnie ;)
    (-: (-: (-:

    pozdrawiam

    romekk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1