eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - zlodziejstwo › Re: Odp: Inteligo - zlodziejstwo
  • Data: 2002-02-04 21:01:56
    Temat: Re: Odp: Inteligo - zlodziejstwo
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Każdy z Banków wzrost cen tłumaczy koniecznością podniesienia
    > standardu usług, ale tak naprawdę to nic się nie zmienia, a poziom usług
    > systematycznie spada.

    ;-) ;-) ;-)
    jakby poziom uslug rosl, to koszty by malaly - infolinki nie bylyby tak
    potrznbe do tlumaczenia i zbierania jobow, klient nie musialby w obawie
    o swoje przelewy odwiedzac storny banku codziennie a starczyloby raz
    na tydzien wiec slabszy sprzet, slabsze lacza bylyby wystarczajce.
    wzrost kosztow oznacza pogorszenie jakosci uslug albo odwrotnie ;)
    (-: (-: (-:

    pozdrawiam

    romekk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1