  • Data: 2002-02-11 11:01:50
    Temat: Re: Inteligo - zlodziejstwo
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    news:a46u3g.3vuh2n3.1@Tomasz.Waszczynski...

> [...]

    Ba. BGBPSA, czy Inteligo Financial Services. :)))

    > Najpierw będzie musiał zapłacić rachunek ;]]

    To był na szczęście "incomming call" :)

    A na serio mam jeszcze pytanko - po co utowrzono spółkę Inteligo Financial
    Services? Tylko mnie nie odsyłajcie do www banku, bo to ja akurat wiem
    wszystko, ale skoro właścicielem IFS jest BGBP to po co osobna spółka?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl