  • From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Date: Sat, 27 Mar 2004 17:29:45 +0100

    Maarcel [Lodz] <a...@...stopce> wrote:

    > Nie zapomnij rowniez poinformowac UOP, CIA, FBI i babcie Krysie ....

    To wcale nie jest śmieszne.

    > Zlozyles dyspozycje zamkniecia rachunku wiec:
    > - rachunek ma w systemie status zamkniety,

    Albo i nie.

    > - zmielono ci karty,

    Jesteś z Łodzi, prawda? To przeczytaj:
    http://serwisy.gazeta.pl/metroon/1,0,1826514.html
    http://tinyurl.com/3eakf

    > - odlaczono oplaty i oprocentowanie,

    Albo i nie.

    > - twoj wniosek o otwarcie wyjeto z kolejki i wyslano do archiwum razem
    > z dyspozycja zamkniecia.

    Albo i nie.

    Jeśli bank postąpił prawidłowo, to wszystko jest tak jak piszesz.
    Jednak wystarczy że dysponent się nie zna, zapomni o czymś, nie dopełni
    obowiązków albo wręcz będzie chciał "kisić" ten rachunek, żeby słupki
    sprzedażowe nie spadły - i po ptakach.
    Jak myślisz - kto poniesie koszty takiej zabawy, jeśli bank nie potwierdził
    pisemnie złożenia dyspozycji zamknięcia? Dobrze myślisz - zapłaci klient.

    > To musi Ci wystarczyc.

    A cóż to za zwyczaje? Jeśli firma/urząd/dowolna osoba fizyczna nie ma nic do
    ukrycia i ma dobre intencje, to ZAWSZE może potwierdzić swoje słowa
    pisemnie.
    Jeśli Pekao nagle mówi, że "potwierdzenia nie wydaje się", to po pierwsze
    łże*, a po drugie - prawdopodobnie chce klienta zrobić w konia. W najlepszym
    razie dysponent albo jakiś lokalny kacyk jest idiotą.

    *jak zamykałem konto w Pekao SA, to miły pan bez szemrania sam dał mi
    kwitek - kopia druku zamknięcia ze stemplem "za zgodność" i przy mnie
    zniszczył karty.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm