eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa potwierdzenia zamknięcia konta › Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
  • Data: 2004-03-27 17:20:03
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
    news:gu7b60tlfoi425e2c2n6nuu4eagipovbp9@4ax.com...
    > >Czy poinformować Urząd Ochrony Konsumenta czy może jakiś nadzór
    bankowy?
    >
    > Nie zapomnij rowniez poinformowac UOP, CIA, FBI i babcie Krysie ....
    >
    > Zlozyles dyspozycje zamkniecia rachunku wiec:
    > - rachunek ma w systemie status zamkniety,
    > - zmielono ci karty,
    > - odlaczono oplaty i oprocentowanie,
    > - twoj wniosek o otwarcie wyjeto z kolejki i wyslano do archiwum razem
    > z dyspozycja zamkniecia.
    >
    > To musi Ci wystarczyc.

    Gówno prawda. Umowa była zawarta na piśmie. Rozwiązana musi być
    pisemnie. Jeśli procedury bankowe nie wymagają pisemnego zgłoszenia
    wypowiedzenia umowy, to muszą przewidywać pisemne potwierdzenie albo
    złożenia ustnego wypowiedzenia, albo dokonania czynności objętej
    zgłoszeniem ustnym. Jeśli ich nie ma - bank postępuje nieuczciwi wobec
    klienta. Co gorsze - wzwykle w regulaminach ROR-ów jest zastrzeżenie, że
    wypowiedzenie umowy musi być dokonane pisemnie pod rygorem nieważności.

    Inna sprawa - niestety osobiście nie znam banku, który postępuje
    uczciwie.

    A Ty za bardzo zasiedziałeś się w pracy. Idź na urlop, oderwj od
    roboty, pooglądaj inny świat. Poza stanowiskiem dysponenta jeszcze coś
    istnieje.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1