  • Data: 2004-03-27 16:20:36
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > wypowiedzenie umowy nie musi zostac potwierdzone..
    > wypowiedzenie umowy odnosi skutek w momencie dostarczenia dokumentu..
    > to co mozna zrobic to wyslac pismo za potwierdzeniem odbioru.. i tyle...

    Czy potwierdzenie odbioru wypowiedzenia umowy rozni sie od potwierdzenia
    odbioru np. kartki z zyczeniami?
    Zalozmy, ze system w banku dalej bedzie naliczal mi oplaty za prowadzenie
    konta itp. (a z poprzednich postow na tej grupie wynika, ze zdarzaja sie
    przypadki kont zombie) i bank zazada ode mnie uregulowania naleznosci.
    W jaki sposob moge udowodnic, ze nie mam zobowiazn wobec banku?

    Pozdrawiam
    Martin Tupper