eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdmowa potwierdzenia zamknięcia konta › Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
  • Data: 2004-03-27 23:10:23
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >Gówno prawda. Umowa była zawarta na piśmie. Rozwiązana musi być
    >pisemnie. Jeśli procedury bankowe nie wymagają pisemnego zgłoszenia
    >wypowiedzenia umowy, to muszą przewidywać pisemne potwierdzenie albo
    >złożenia ustnego wypowiedzenia, albo dokonania czynności objętej
    >zgłoszeniem ustnym. Jeśli ich nie ma - bank postępuje nieuczciwi wobec
    >klienta. Co gorsze - wzwykle w regulaminach ROR-ów jest zastrzeżenie, że
    >wypowiedzenie umowy musi być dokonane pisemnie pod rygorem nieważności.
    >
    > Inna sprawa - niestety osobiście nie znam banku, który postępuje
    >uczciwie.
    >
    > A Ty za bardzo zasiedziałeś się w pracy. Idź na urlop, oderwj od
    >roboty, pooglądaj inny świat. Poza stanowiskiem dysponenta jeszcze coś
    >istnieje.

    Dziekujemy Panu i zapraszmy ponownie ;)

    Tak mi sie przypomina z pewnego filmu:
    "Trzeba nipisac zeby wpuszczac klientow w krawatach.
    Klient w krawacie jest mniej awanturujacy sie"

    Pozdrawiam ;)

    --
    Pozdrawiam
    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1