  • Data: 2004-03-27 20:21:24
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Mar 2004 14:09:28 +0100, "Martin Tupper"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Zamykałem dziś konta w PEKAO S.A. i na moją prośbę o wydanie potwierdzenia
    >zamknięcia konta, dostałem odpowiedź, że potwierdzeń nie wydaje się.
    >Co powinienem zrobić w takiej sytuacji? Bank ma w tej chwili umowę z moim
    >podpisem, na podstawie którego może pobierać rozmaite opłaty, a ja nie mam
    >formalnej możliwości obrony przed egzekwowaniem należności.
    >Czy poinformować Urząd Ochrony Konsumenta czy może jakiś nadzór bankowy?

    PKO BP tez nie wydaje potwierdzen:
    jak zamykalem linie kredytowa w PKO BP to musialem napisac PODANIE o
    zamkniecie linii kredytowej (bo nie maja na to zadnych formularzy),
    ale poprosilem o zrobienie xero i przybicie stempelka ze wplynelo do
    banku, pani spojrzala sie na mnie jak na ufoka, ale skwitowalem to
    krotko: "ufaj lecz sprawdzaj" - i juz nie bylo problemu, zrobione
    zostalo xero, przybita pieczatka i de facto mam na pismie, ze mieli
    zamknac...

    o ile sie nie myle to nawet mozesz przyniesc kartke z zyczeniami dla
    dyrektora i poprosic o podstemplwoanie drugiego egzemplarza, ze
    wplynelo...

    pozdrawiam,
    Cyb