  • 1. Data: 2004-10-01 12:30:05
    Temat: Ocena produktów finansowych
    Od: "Grasshopper5" <g...@o...pl>

    Witam wszystkich serdecznie,

    Chciałbym stworzyć bazę ofert banków wraz z ich oceną pod kątem
    atrakcyjności.
    Zakładam, że większość z nas chciała by mieć usługi w jednym, maksymalnie
    dwóch bankach (najlepiej, żeby koszty przelewu międzi nimi były minimalne
    lub zadne).

    Chciałbym, żebysmy oceniali oferty pod własnym kątem tzn.

    Ja - mikroprzedsiębiorca - korzystam z :
    rachunku firmowego w Mbanku ( brak opłat za ZUS i US, tanie przelewy) -
    ocena 7/10
    rachunku osobistego w Mbanku (tanie przelewy, żadnych kosztow, przyzwoite
    oprocentowanie) - 8/10
    rachunek osobisty Inteligo (minimalne koszty, mnóstwo bezpłatnych
    bankomatów) - 8/10

    nie korzystam ale dokładnie przeanalizowałem ofertę:

    rachunek firmowy Inteligo (średnie opłaty za przelewy, spore za ZUS i US,
    opłaty za wpłaty) - 5/10
    rachunek firmowy Multibank (niskie opłaty za prowadznie rachunku, zerowe lub
    minimalne opłaty za przelewy, darmowe ZUS i US) - chyba sie przense - 9/10

    Przedstawiam tez zebrane w jednym miejscu oferty większości bankow (przde
    wszystkim elektroniznych):

    http://www.bankier.pl/sp/grasshopper5

    Czekam na Wasze oceny produktów bankowych, zarówno przedstawionych przeze
    mnie jak i innych,

    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2004-10-01 12:55:25
    Temat: Re: Ocena produktów finansowych
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Grasshopper5 wrote:
    > Przedstawiam tez zebrane w jednym miejscu oferty większości bankow
    > (przde wszystkim elektroniznych):
    >
    > http://www.bankier.pl/sp/grasshopper5

    jaka wiekszosc jak ja tam widze jedynie:
    inteligo, mBank i Multi, lokacyjne w RB i cos z kredyt Fortisa
    chcesz żebyśmy ci wypełnili resztę :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-10-01 12:57:44
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Fri, 1 Oct 2004 14:55:25 +0200, blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    napisał:

    > jaka wiekszosc jak ja tam widze jedynie:
    > inteligo, mBank i Multi, lokacyjne w RB i cos z kredyt Fortisa
    > chcesz żebyśmy ci wypełnili resztę :-)

    Dla mnie to raczej wygląda na reklamę i zachęte do otwarcia konta poprzez
    system partnerski bankiera ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 4. Data: 2004-10-01 12:57:45
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-01 14:55, blad wrote:
    [...]

    > jaka wiekszosc jak ja tam widze jedynie:
    > inteligo, mBank i Multi, lokacyjne w RB i cos z kredyt Fortisa
    > chcesz żebyśmy ci wypełnili resztę :-)
    > *** blad ***

    Po cholerę odpowiadacie, zamiast spamera do KF-a wrzucić. :-|
    KJ

  • 5. Data: 2004-10-01 12:58:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    JaKi wrote:
    > Dla mnie to raczej wyglšda na reklamę i zachęte do otwarcia konta
    > poprzez system partnerski bankiera ;-)

    no jasne, to rowniez
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-10-02 15:03:18
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "Grasshopper5" <g...@o...pl> wrote :

    > rachunek firmowy Inteligo (średnie oplaty za przelewy, spore za
    > ZUS i US, oplaty za wplaty) - 5/10

    1.5 3 i 1.5 to spore ? nie rozumiem czegos
    no i jakie oplaty za wplaty ?

    > rachunek firmowy Multibank (niskie oplaty za prowadznie rachunku,
    > zerowe lub minimalne oplaty za przelewy, darmowe ZUS i US) - chyba
    > sie przense - 9/10

    a wplacac tam bedziesz dymajac pol miasta do banku ? :)

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 7. Data: 2004-10-02 15:04:34
    Od: RusH <l...@p...pl>

    JaKi <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote
    :

    > Dla mnie to raczej wyglada na reklame i zachete do otwarcia konta
    > poprzez system partnerski bankiera ;-)

    oo czy jest cos takiego jak instytucja osoby polecajacej ? wszedzie sa
    www z przekierowaniem na rozne banki - banki za to placa ?

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2004-10-05 08:17:22
    Od: "Grasshopper5" <g...@o...pl>

    Pisałem o większości banków internetowych (nie takich które internet
    traktują tylko jako dodatkowy kanał dostepu do konta).
    PS

    Nie musicie korzystac z tych linków jezeli nie chcecie ..... nie wysyłam
    samych pustych linków a służą one jako pomoc przy wyborze oferty.
    Co z tego, że przy okazji można dać komóś zarobić co ??????
    Nie czepiajcie się tak tylko zajmijcie ważniejszymi sprawami

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-10-05 08:44:12
    Od: "Grasshopper5" <g...@o...pl>

    Spore bo są (np w mbanku i Multibamku nie pobierają żadnych opłat za przelew
    do US i ZUS),
    W wielu bankach tradycyjnych - PKO SA bije tu chyba rekordy (a ludzie nadal
    tam trzymają kase) pobierają opłaty za wpłateę gotówkową na własne konto !!!

    Także tu złotówka tu 5 zł, tam 10 i jesli masz duże obroty to znbierają sie
    spore sumy. Warto się zastanowić ....

    Pozdrawiam

    .97...

  • 10. Data: 2004-10-05 12:38:56
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "Grasshopper5" <g...@o...pl> wrote :

    > W wielu bankach tradycyjnych - PKO SA bije tu chyba rekordy (a
    > ludzie nadal tam trzymają kase) pobierają oplaty za wplatee
    > gotówkową na wlasne konto !!!

    hmm moja mam na konto w SA i nic takiego nie zaobserwowala

    Pozdrawiam.