  • 1. Data: 2004-10-01 09:52:17
    Temat: lukas - serwer zajety
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl_nie_spamuj.pl>

    wlasnie probuje odswiezyc stan konta w lukasie,
    i to juz od jakiegos czasu.
    caly czas dostaje sygnal "serwer zajety".
    czy oni tak specjalnie robia zeby nie dalo sie przed poludniem zrobic
    przelewu czy jak?

    inni tez dostaja komunikat "Serwer zajety" czy tez ja ma takiego
    pecha?

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2004-10-01 10:26:21
    Temat: Re: lukas - serwer zajety
    Od: "As" <....@p...onet.pl>

    > inni tez dostaja komunikat "Serwer zajety" czy tez ja ma takiego
    > pecha?

    Dzisiaj wypada kwartalne doliczanie odsetek od oszczednosci, wiec system
    jest mocno obciazony :-)

  • 3. Data: 2004-10-01 11:51:55
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl_nie_spamuj.pl>

    On Fri, 1 Oct 2004 12:26:21 +0200, "As"
    <....@p...onet.pl> wrote:

    >Dzisiaj wypada kwartalne doliczanie odsetek od oszczednosci, wiec system
    >jest mocno obciazony :-)

    kiedy bym nie byl, to prawie zawsze "naliczaja odsetki" i sie nie
    odswieza....

    w kazdym razie widze ze przelew juz dzis nie wyjdzie - do ktorej
    w lukasie mozna wyslac przelew, zeby wyszedl tego samego dnia?
    znalazlem tylko jedna odpowiedz, ze do 12.00

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2004-10-01 16:06:06

    > znalazlem tylko jedna odpowiedz, ze do 12.00
    wedlug mojej wiedzy do 11.00