  • 11. Data: 2004-10-06 07:51:27
    Temat: Re: Ocena produktów finansowych
    Od: "Grasshopper5" <g...@o...pl>

    Może nie zwrócił uwagi :)

    Chodzi mi przede wszystkim o konta firmowe .......
    Znam mnóstwo ludzi którzy z niewiadomych przyczyn załozyli tam konto a teraz
    .... ciągle marudzą .... a i tak nie chce im sie go zmienić.
    ... może maja jakieś sposoby na zatrzymanie klientów, nie wiem .... jeśli
    tak to chętnie je poznam

    Pozdro

    .97...

  • 12. Data: 2004-10-06 11:21:59
    Od: "Grasshopper5" <g...@o...pl>

    Tymczasem proponuje założyć konto poprzez bankiera:

    http://www.bankier.pl/sp/grasshopper5

    PS. Kto nie chce niech nie wchodzi, a zainteresowanym chętnie pomogę.

    Pozdrawiam